Optimalisatie
klantinteractie management - - Enterprise Relations (EPRL), dienstverlener in CRM, is een partnership
aangegaan met StatSoft. Door de inzet van StatSoft STATISTICA beschikt EPRL voor zijn klanten over een zeer vooruitstrevend
en “award winning” Customer Intelligence Platform om klantgerichte- en
marketingactiviteiten op te starten en ten uitvoer te brengen.
Duurzame groei in klantwaarde, klantrelatie en
klanttevredenheid met STATISTICA
Organisaties kunnen concurrentievoordeel behalen door
optimaal gebruik te maken van de beschikbare informatie. Er ontstaat een
integraal beeld van de klant zodat het klantgedrag beter kan worden voorspeld.
Op deze wijze kan er beter gestuurd worden op klant-, channel- en
productrendement. Real-time oplossingen liggen binnen handbereik door customer
intelligence in te brengen in de operationele processen. Klantinteractie management
kan hiermee worden geoptimaliseerd. Oftewel blijvend tevreden klanten tegen
aanzienlijk lagere kosten.
De partners van
EPRL, Albert Buurlage en John Burggraaf, zijn ervan overtuigd dat StatSoft met
het pakket STATISTICA een zeer
vooruitstrevend Marketing Intelligence Platform biedt met interessante
eigenschappen op het vlak van predictive modeling, visualisatie,
campagneoptimalisatie en klantsegmentatie. “Wij
willen onze klanten voorzien van best-of-breed Marketing Analyse Tooling.
STATISTICA mag dan in ons aanbod zeker niet ontbreken”, aldus John
Burggraaf, partner EPRL.
Robert Kool, manager Benelux van StatSoft: “De kracht van STATISTICA Data Miner binnen
marketing intelligence wordt gelukkig steeds meer erkend. Rexer Analytics, KD Nuggets, Mayato en
Computerwoche hebben dit recent op basis van onderzoek ook aangetoond. Big
data, smarter analytics en high performance analytics zijn natuurlijk allemaal
buzzwords. Lang voordat de term big data een hype werd, was dit bij StatSoft -
vooral in een industriële context - al business as usual.”
De STATISTICA productfamilie is gebaseerd op een open architectuur, volledig modulair opgebouwd en voorzien van schaalbare technologie. STATISTICA staat synoniem voor een onderscheidend aanbod op het gebied van statistiek, analyse, data- en tekst mining, scoring, visualisatie, data management en integratie.
De STATISTICA productfamilie is gebaseerd op een open architectuur, volledig modulair opgebouwd en voorzien van schaalbare technologie. STATISTICA staat synoniem voor een onderscheidend aanbod op het gebied van statistiek, analyse, data- en tekst mining, scoring, visualisatie, data management en integratie.
***
StatSoft BeNeLux – Tel.: +31 6 2730 8787 – www.statsoft.nl
Over EPRL
Enterprise
Relations (ook wel afgekort als EPRL = Empathie, Passie, Respect en Loyaliteit)
is een dienstverlenend bedrijf op het gebied van Marketing Intelligence,
Business Intelligence en CRM.
Tot de expertise
gebieden behoren Operationeel CRM, Analytisch CRM alsook Campaign Management.
EPRL helpt relaties verder om een efficiënt en effectief Marketing Intelligence
beleid op te zetten. Hierbij wordt altijd een resultaatgerichte aanpak
gehanteerd. Deze werkwijze heeft inmiddels vele tevreden klanten opgeleverd;
waaronder RTL Nederland, Marktplaats, ABN Amro, TMobile en de Nederlandse
Energie Maatschappij. www.eprl.nl
Over StatSoft
StatSoft is met meer dan 1 miljoen STATISTICA
gebruikers een wereldwijde leverancier van enterprise en desktop software voor
data analyse, predictive analytics, decisioning management en quality
improvement. Vanuit 30 vestigingen worden sinds 1984 klantrelaties onderhouden
in de industrie, het bedrijfsleven, de overheid en bij kennis-, wetenschap- en
onderzoeksinstellingen. STATISTICA Enterprise is de platformoplossing
voor bedrijfsbrede implementatie van geïntegreerde analytische toepassingen. Al
vele jaren behaalt STATISTICA in ieder vergelijkend onderzoek de beste
beoordelingen. STATISTICA biedt een moderne gebruikersinterface,
welhaast onbeperkte functionaliteit en uitgebreide data visualisatie
mogelijkheden: www.statsoft.nl
Voor redactionele informatie:
Influx PR –
Geen opmerkingen:
Een reactie posten