dinsdag 17 juli 2018

Pega sluit partnership met LinkedIn sales en marketing oplossingen



Pegasystems, de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, is een overeenkomst aangegaan met LinkedIn Sales Navigator en LinkedIn Matched Audiences voor de integratie met Pega® Sales Automation en Pega® Marketing software. Met toegang tot de LinkedIn-mogelijkheden binnen Pega applicaties, hebben Pega gebruikers nu een handig en krachtig middel in handen waarmee zij potentiële klanten kunnen benaderen, hun sales- en marketingafdelingen kunnen informeren en meer deals kunnen sluiten.
LinkedIn wordt door slimme verkopers en marketeers regelmatig gebruikt om de besluitvormers binnen specifieke bedrijven gericht te kunnen benaderen. Pega gebruikers kunnen nu LinkedIn profielen bekijken en kopers benaderen via native LinkedIn mogelijkheden binnen Pega´s CRM, sales -en marketing toepassingen. Pega-software maakt gebruik van de AI-gestuurde Pega® Customer Decision Hub die klantinteracties met merknamen realtime analyseert en voor elke potentiële klant op LinkedIn de next-best action aanbeveelt.

Gebruikers van Pega Sales Automation kunnen meer resultaat behalen met de geïntegreerde mogelijkheden van LinkedIn Sales Navigator waardoor zij:

·         Hun netwerk kunnen uitbreiden op basis van relevante LinkedIn profielen en inzicht in de organisatiestructuur in Pega Sales Automation en leads kunnen opslaan voor later gebruik.
·         Op de hoogte blijven van veranderingen bij potentiële klanten door inzage in LinkedIn profielen en updates direct doorvoeren op de Pega contactprofielpagina’s.
·         LinkedIn InMails kunnen versturen naar potentiële klanten vanuit Pega Sales Automation gebaseerd op actualiteit.

Gebruikers van Pega Marketing kunnen het effect en de efficiency van hun betaalde mediastrategieën verbeteren met de mogelijkheden van LinkedIn Matched Audiences voor:

·         Identificatie van de juiste doelgroep op LinkedIn met Pega AI-mogelijkheden op basis van een voorgenomen aankoop van een klant.
·         Plaatsen van contextueel relevante advertenties op LinkedIn op het juiste moment met behulp van Pega´s AI-gestuurde aanbevelingen.
·         Actualiseren van LinkedIn doelgroepen en aanpassen van real time aanbiedingen die zijn gebaseerd op de laatste interacties van een prospect met een bepaald merk.

LinkedIn Sales Navigator en LinkedIn Matched Audiences maken gebruik van het 560M+ ledennetwerk van LinkedIn om bedrijven te helpen te netwerken met potentiële klanten via social selling en marketing.

LinkedIn Sales Navigator is vanaf heden beschikbaar op Pega Sales Automation. LinkedIn Matched Audiences is eind 2018 beschikbaar.

“Door de groei van digitale kanalen is de hedendaagse koper een constant bewegend doel voor marketeers en verkopers. Pega helpt hen potentiële klanten te benaderen met realtime next-best actions, zelfs als ze van het ene naar het andere kanaal switchen,” aldus Derk-Jan Brand vice president sales Benelux en Nordics bij Pegasystems. “Onze integratie met LinkedIn biedt Pega-klanten een waardevolle ingang in deze zakelijke netwerk community binnen Pega´s geavanceerde CRM-software.”

Achtergrondinformatie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten