dinsdag 9 april 2013

Socialmedia-platform BuddyBuy geselecteerd door Tickethour.com en BrandScreen Interactive







Lage Mierde, 9 april 2013 – BuddyBuy is door de Tickethour Group en BrandScreen Interactive geselecteerd als platform om promoties en marketing- en salescampagnes via diverse socialmediakanalen vanuit één geïntegreerde omgeving in te zetten.
BrandScreen Interactive is een gezamenlijk initiatief van Inqubative, specialist in nieuwe media video-architectuur, en een aantal gerenommeerde mondiale aanbieders van digital signage-oplossingen.
Tickethour Group is een internationale organisatie die de verkoop van tickets verzorgt voor onder andere concerten, sport- en culturele evenementen en theatervoorstellingen in Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Saudi-Arabië en Nederland.

Beide organisaties zijn van mening dat zij via het socialmedia-platform BuddyBuy hun respectievelijke acties en aanbiedingen op een uiterst effectieve manier via social media kunnen verspreiden. De campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines. Verder kunnen de bedrijven met BuddyBuy hun boodschap consistent overbrengen en het resultaat in detail meetbaar maken.

Volgens Stefanos Kakarantzas, CEO van Tickethour Group, kan BuddyBuy in de landen waar Tickethour actief is de promotie van evenementen via social media op een snelle en effectieve manier ondersteunen. “Acties zijn eenvoudig aan te maken en de resultaten zijn duidelijk meetbaar. Groot voordeel is dat BuddyBuy niet gebonden is aan bijvoorbeeld Facebook, maar breed inzetbaar is via alle gangbare social media zoals Twitter,  Google+ en niet te vergeten e-mail.”
Tickethour Group kiest voor BuddyBuy als partner voor socialmedia-applicaties omdat door inzet van het platform het onderscheidend vermogen van Tickethour-oplossingen verder wordt versterkt. Het stelt Tickethour nog beter in staat om zich aan te passen aan de organisatie van de gebruiker en niet omgekeerd. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van E-commerce, Mobile Phone ticketing, Print@home tickets, Facebook.

“De koppeling met BuddyBuy is voor BrandScreen Interactive van groot belang”, stelt John Goedegebuure, woordvoerder van BrandScreen Interactive, “omdat wij hierdoor aan onze zakelijke klanten op eenvoudige wijze een additioneel middel bieden waardoor zij hun return on investment aanzienlijk kunnen vergroten. De merkbeleving voor de consument is dankzij de diverse toepassingen die BrandScreen Interactive biedt, zowel in tijd als plaats grootschalig uit te breiden waardoor onze digitale schermen het de facto startpunt van de ‘customer journey’ worden. Meerdere online/offline strategieën en campagnes kunnen worden ontwikkeld en vanwege de integratie met BuddyBuy kunnen wij die interactie via de social media nog verder ondersteunen en uitbreiden.”

 BuddyBuy voor effectieve acties
“De inzet van BuddyBuy door Tickethour en BrandScreen onderstreept het volwassen worden van social media als verkoopkanaal”, stelt Michel de Beer, namens BuddyBuy. “De inzet van BuddyBuy is praktisch onbegrensd. Het maken, beheren en volgen van je promoties is eenvoudig en veilig dankzij de managementtool. Via het dashboard is goed te volgen welke vouchers zijn uitgegeven en of die vouchers ook daadwerkelijk worden gebruikt. En er is weinig tijd nodig om BuddyBuy voor je te laten werken!”

BuddyBuy – Vloeieind 12- 5094 CK- Lage Mierde - Nederland,
Voor meer informatie: http://www.buddybuy.eu/nl/contact/


Over Tickethour Group
Tickethour Group (www.Tickethour.com) biedt een totaaloplossing voor ticketing, zowel voor grote als kleine organisaties in de sport-, leisure- en evenementenbranche, waarbij de investering voor de klant tot een minimum wordt beperkt.
Tickethour Group werd in 2004 gestart door het Management Team dat verantwoordelijk was voor de ticketingactiviteiten van de Olympische Spelen in dat jaar.
Het onderscheidend vermogen van Tickethour-oplossingen ligt in het feit dat het systeem zich aanpast aan de organisatie van de gebruiker en niet omgekeerd. Daarnaast wordt gebruik gemaakt van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van E-commerce, Mobile Phone ticketing, Print@home tickets, Facebook.


Over BrandScreen Interactive
BrandScreen Interactive is een digital signage oplossing, waarbij het recentelijk door Inqubative gelanceerde BrandScreen concept is verrijkt met een hoeveelheid aan interactieve toepassingen. Inqubative (www.inqubative.com) benadert videodesign conceptueel vanuit een architectonisch perspectief waarbij te allen tijde optimalisering van markbeleving en consumentenervaring wordt nagestreefd. Inmiddels zijn reeds een groot aantal BrandScreen schermen geïnstalleerd in binnen- en buitenland.
Door de samenwerking met partners zoals Intel, Harris Broadcast en Luminis, bieden de digitale BrandScreen Interactive schermen de mogelijkheid om verbinding te maken met mobiele apparaten uit het “publiek"; dus tot gerichte ‘on-the-spot’ interactie. Merk-/locatie houders verkrijgen daarmee een medium om (ook nadat men de locatie heeft verlaten) rechtstreeks te communiceren met de consument.
Merk- of locatie Apps - te downloaden via de schermen, waaronder iOS, Android en Windows 8 - spelen een essentiële rol bij het verbeteren van betrokkenheid en loyaliteit van de consument. Eenmaal gedownload, wordt de App van de consument een "afstandsbediening", waardoor hij/zij kan communiceren met het BrandScreen Interactive beeldscherm.


Over BuddyBuy
BuddyBuy is een unieke socialmarketing-oplossing die organisaties in staat stelt om door middel van B2B- en B2C-communicatie loyale afnemers, relaties en klanten te mobiliseren als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product. Via BuddyBuy kan eenvoudig, snel en gericht een actie, waaronder een nieuwsbrief, enquête of promotie, worden gedeeld via socialmedia zoals Facebook, Twitter en Google+. Deze actie verschijnt onmiddellijk op de sociale profielen van de doelgroep. (Potentiële) klanten zijn daardoor direct op de hoogte van nieuwsberichten en aanbiedingen en kunnen deze direct met hun netwerk delen. BuddyBuy maakt het netwerk van potentiële klanten op deze wijze onbegrensd. Bovendien werkt BuddyBuy met het zogenoemde loyaliteitsprincipe. Dit houdt in dat als klanten bepaalde positieve acties voor een bedrijf uitvoeren, zoals het doorsturen van een actie aan een aantal andere personen, deze sociale loyaliteit kan worden beloond met bijvoorbeeld een kortingsbon. Voor meer informatie: www.buddybuy.eu

Voor redactionele informatie
Influx PR, Jakob Brons, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: buddybuy@influx-pr.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten