Lage
Mierde, 9 april 2013 – BuddyBuy is door de Tickethour Group en BrandScreen Interactive geselecteerd als platform om
promoties en marketing- en salescampagnes via diverse socialmediakanalen vanuit
één geïntegreerde omgeving in te zetten.
BrandScreen Interactive is een gezamenlijk initiatief van Inqubative, specialist in nieuwe media video-architectuur, en een aantal gerenommeerde mondiale aanbieders van digital signage-oplossingen.
Tickethour Group is een internationale organisatie die de verkoop van tickets verzorgt voor onder andere concerten, sport- en culturele evenementen en theatervoorstellingen in Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Saudi-Arabië en Nederland.
BrandScreen Interactive is een gezamenlijk initiatief van Inqubative, specialist in nieuwe media video-architectuur, en een aantal gerenommeerde mondiale aanbieders van digital signage-oplossingen.
Tickethour Group is een internationale organisatie die de verkoop van tickets verzorgt voor onder andere concerten, sport- en culturele evenementen en theatervoorstellingen in Griekenland, Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, Saudi-Arabië en Nederland.
Beide organisaties zijn van
mening dat zij via het socialmedia-platform BuddyBuy hun respectievelijke
acties en aanbiedingen op een uiterst effectieve manier via social media kunnen
verspreiden. De campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines.
Verder kunnen de bedrijven met BuddyBuy hun
boodschap consistent overbrengen en het resultaat in detail meetbaar maken.
Volgens Stefanos
Kakarantzas, CEO van Tickethour Group,
kan BuddyBuy in de landen waar Tickethour actief is de promotie van evenementen
via social media op een snelle en effectieve manier ondersteunen. “Acties zijn eenvoudig aan te maken en de
resultaten zijn duidelijk meetbaar. Groot voordeel is dat BuddyBuy niet
gebonden is aan bijvoorbeeld Facebook, maar breed inzetbaar is via alle
gangbare social media zoals Twitter, Google+ en niet te vergeten e-mail.”
Tickethour Group kiest voor
BuddyBuy als partner voor socialmedia-applicaties omdat door inzet van het
platform het onderscheidend vermogen van Tickethour-oplossingen verder wordt
versterkt. Het stelt Tickethour nog beter in staat om zich aan te passen aan de
organisatie van de gebruiker en niet omgekeerd. Daarnaast wordt gebruik gemaakt
van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van E-commerce, Mobile
Phone ticketing, Print@home tickets, Facebook.
“De koppeling met BuddyBuy is voor BrandScreen
Interactive van groot belang”, stelt
John Goedegebuure, woordvoerder van BrandScreen
Interactive, “omdat wij hierdoor aan
onze zakelijke klanten op eenvoudige
wijze een additioneel middel bieden waardoor zij hun return on investment
aanzienlijk kunnen vergroten. De
merkbeleving voor de consument is dankzij de diverse toepassingen die
BrandScreen Interactive biedt, zowel in tijd als plaats grootschalig uit te
breiden waardoor onze digitale schermen het de facto startpunt van de ‘customer
journey’ worden. Meerdere online/offline strategieën en campagnes kunnen worden
ontwikkeld en vanwege de integratie met BuddyBuy kunnen wij die interactie via
de social media nog verder ondersteunen en uitbreiden.”
BuddyBuy voor effectieve acties
“De inzet van BuddyBuy
door Tickethour en BrandScreen onderstreept het volwassen worden van social media
als verkoopkanaal”, stelt
Michel de Beer, namens BuddyBuy. “De inzet van BuddyBuy is praktisch
onbegrensd. Het maken, beheren en volgen van je promoties is eenvoudig en
veilig dankzij de managementtool. Via het dashboard is goed te volgen welke
vouchers zijn uitgegeven en of die vouchers ook daadwerkelijk worden gebruikt.
En er is weinig tijd nodig om BuddyBuy voor je te laten werken!”
BuddyBuy – Vloeieind 12- 5094 CK- Lage Mierde - Nederland,
BuddyBuy – Vloeieind 12- 5094 CK- Lage Mierde - Nederland,
Over Tickethour Group
Tickethour Group (www.Tickethour.com) biedt een totaaloplossing voor ticketing, zowel
voor grote als kleine organisaties in de sport-, leisure- en
evenementenbranche, waarbij de investering voor de klant tot een minimum wordt
beperkt.
Tickethour Group werd in
2004 gestart door het Management Team dat verantwoordelijk was voor de
ticketingactiviteiten van de Olympische Spelen in dat jaar.
Het onderscheidend vermogen
van Tickethour-oplossingen ligt in het feit dat het systeem zich aanpast aan de
organisatie van de gebruiker en niet omgekeerd. Daarnaast wordt gebruik gemaakt
van de laatste technologische ontwikkelingen op het gebied van E-commerce,
Mobile Phone ticketing, Print@home tickets, Facebook.
Over BrandScreen Interactive
BrandScreen
Interactive is een digital signage oplossing, waarbij het recentelijk door
Inqubative gelanceerde BrandScreen concept is verrijkt met een
hoeveelheid aan interactieve toepassingen. Inqubative (www.inqubative.com) benadert videodesign conceptueel vanuit een architectonisch perspectief
waarbij te allen tijde optimalisering van markbeleving en consumentenervaring wordt
nagestreefd. Inmiddels zijn reeds een groot aantal BrandScreen schermen
geïnstalleerd in binnen- en buitenland.
Door
de samenwerking met partners zoals Intel, Harris Broadcast en Luminis, bieden
de digitale BrandScreen Interactive schermen de mogelijkheid om verbinding te
maken met mobiele apparaten uit het “publiek"; dus tot gerichte
‘on-the-spot’ interactie. Merk-/locatie houders verkrijgen daarmee een medium
om (ook nadat men de locatie heeft verlaten) rechtstreeks te communiceren met
de consument.
Merk-
of locatie Apps - te downloaden via de schermen, waaronder iOS, Android en
Windows 8 - spelen een essentiële rol bij het verbeteren van betrokkenheid en
loyaliteit van de consument. Eenmaal gedownload, wordt de App van de consument
een "afstandsbediening", waardoor hij/zij kan communiceren met het
BrandScreen Interactive beeldscherm.
Over BuddyBuy
BuddyBuy is een unieke
socialmarketing-oplossing die organisaties in staat stelt om door middel van
B2B- en B2C-communicatie loyale afnemers, relaties en klanten te mobiliseren
als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product.
Via BuddyBuy kan eenvoudig, snel en gericht een actie, waaronder een
nieuwsbrief, enquête of promotie, worden gedeeld via socialmedia zoals
Facebook, Twitter en Google+. Deze actie verschijnt onmiddellijk op de sociale
profielen van de doelgroep. (Potentiële) klanten zijn daardoor direct op de
hoogte van nieuwsberichten en aanbiedingen en kunnen deze direct met hun
netwerk delen. BuddyBuy maakt het netwerk van potentiële klanten op deze wijze
onbegrensd. Bovendien werkt BuddyBuy met het zogenoemde loyaliteitsprincipe.
Dit houdt in dat als klanten bepaalde positieve acties voor een bedrijf
uitvoeren, zoals het doorsturen van een actie aan een aantal andere personen,
deze sociale loyaliteit kan worden beloond met bijvoorbeeld een kortingsbon.
Voor meer informatie: www.buddybuy.eu
Voor redactionele informatie
Influx PR, Jakob Brons ,
Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: buddybuy@influx-pr.com.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten