OpenText Assure for ITSM biedt organisaties een meer
flexibele en aanpasbare IT Service Management-oplossing
Hoofddorp, 12 augustus 2013 – OpenText, een wereldwijde marktleider op
het gebied van Enterprise Information Management (EIM), heeft aangekondigd dat het de partner op het gebied van BPM-technologie,
ICCM Solutions - een toonaangevende leverancier van proces-applicaties op basis
van het OpenText Business Process Management (BPM)-platform, heeft overgenomen.
ICCM Solutions uit Malmesbury, Verenigd Koninkrijk heeft wereldwijd ongeveer
200 klanten die hun oplossingen inzetten, waaronder twee van de vijf grootste
servicedesks ter wereld.
De combinatie van ICCM’s kennis op het gebied van het leveren van op
componenten gebaseerde applicaties met OpenText’s toonaangevende BPM-platform,
betekent dat OpenText de eerste leverancier is die een business proces
applicatie framework biedt waarmee procescomponenten eenvoudig worden
hergebruikt in BPM-implementaties. Door gebruik te maken van een proces
applicatie framework in plaats van codering is het mogelijk om zeer snel nieuwe
verticale en horizontale procesgebaseerde toepassingen te creëren binnen een tijdbestek
van 30 dagen. Op basis van een bibliotheek van herbruikbare servicecomponenten
bij het inzetten van diverse bedrijfsbrede procesgebaseerde applicaties, kunnen
klanten nu nieuwe diensten introduceren of bestaande diensten 25% sneller
verbeteren in vergelijking tot de traditionele BPM-benaderingen. Met een
snellere implementatie van Smart Process Applications helpt OpenText haar
klanten om snel hun doelstellingen en procesverbeteringen te bereiken.
OpenText Assure for IT Service
Management (ITSM) aangekondigd
Gebruikmakend van best practices en leiderschap van ICCM in IT
servicemanagement-oplossingen kondigt OpenText de onmiddellijke, wereldwijde
beschikbaarheid van OpenText
Assure for ITSM aan, de nieuwste procesapplicatie speciaal
ontwikkeld voor IT servicemanagers. Deze nieuwe applicatie beheert het gehele
IT-services leveringsproces - van aanvraag en ticket generatie tot en met
onderzoek, analyse, probleemoplossing en kennis vastleggen. OpenText Assure for
ITSM biedt superieure procesbesturing, maatwerk, alsook snellere ontwikkeling
en integratie. Voor het aanbieden van een snelle en voorspelbare implementatie
biedt OpenText Assure for ITSM de mogelijkheid om te gaan met een breed scala
van service requests die variëren in omvang en reikwijdte. Of het volume laag
of hoog is, OpenText Assure for ITSM is geschikt om dagelijkse maximaal tot
tienduizenden serviceaanvragen te verwerken.
"Als
OpenText partner hebben klanten van ICCM al meer dan tien jaar de kracht van
OpenText's MBPM ervaren als basisplatform voor ICCM's proces applicatie
framework," zei Muhi Majzoub, OpenText senior vice president engineering.
"ICCM's krachtige Assure framework en applicaties voor IT Service
Management en HR-diensten past naadloos in onze bestaande BPM-oplossingen. Door
de krachten te bundelen met ICCM zullen onze gezamenlijke klanten het beste van
beide werelden krijgen. OpenText is nu in staat om de levering van nieuwe
procesapplicaties die integreren onze EIM portfolio verder te versnellen. We
zijn blij met deze deal en verwelkomen de medewerkers en
klanten van ICCM bij OpenText."
De out-of-the-box servicecomponenten van OpenText Assure for ITSM bieden een
stabiel Information Technology Infrastructure Library (ITIL) gebaseerd service delivery
framework dat de oplossing weerspiegelt als de ‘best practices’ voor IT service
excellence. Door de integratie van de serviceonderdelen van OpenText Assure for
ITSM met OpenText's toonaangevende MBPM platform zijn de service
managementoplossingen robuust en flexibel.
"IT-serviceorganisaties
worden voortdurend geconfronteerd met een toenemende reeks van uitdagingen; ze
worden geacht een uitgebreid pallet van toepassingsgebaseerde services te
bieden aan werknemers, in combinatie met krimpende budgetten en versnelde
time-to-market verwachtingen", zegt Nathaniel Palmer, redacteur van BPM.com en
executive director van de Workflow Management Coalition. "IT Service
Management (ITSM) is al lang een logisch doelgebied voor BPM, maar succesvolle
adoptie werd tegengehouden door te eisen dat klanten de bijbehorende processen,
formulieren en rapportages ontwikkelen. OpenText heeft door deze kwestie aan te
pakken een belangrijke sprong voorwaarts gemaakt met volledig ingebouwde,
out-of-the-box configuraties die naadloos integreren met OpenText's ECM en CEM
portefeuilles. Assure biedt een duidelijk voorbeeld van hoe OpenText zich
blijft bewijzen als een leider in Smart Process Applications."
Beschikbaarheid
OpenText Assure en de nieuwe ITSM procestoepassing zijn per direct
verkrijgbaar; rechtstreeks via OpenText, evenals via haar wereldwijde partners.
Als een van de vijf pijlers van OpenText's Enterprise Information Management (EIM) strategie, leveren OpenText Business Process Management (BPM) oplossingen verbeterd zakelijk inzicht,
hogere processnelheid en meer business impact door middel van strategische
planning, automatisering en optimalisatie van bedrijfsprocessen. Dankzij de
proces- en case-managementoplossingen kunnen werknemers efficiënter werken, worden
complexe processen verbeterd en worden de zakelijke doelstellingen beter gehaald
door real-time inzicht in de bedrijfsvoering.
Voor meer informatie over OpenText Business Process Management (BPM) en proces toepassingen, waaronder cloud, on-premise en hybride benaderingen:
Voor meer informatie over OpenText Business Process Management (BPM) en proces toepassingen, waaronder cloud, on-premise en hybride benaderingen:
Voor meer informatie over OpenText EIM:
·
Registreer voor OpenText
Enterprise World 2013 in
Orlando, Florida, 17-21 november
OpenText International BV –
Zuidtoren, Taurusavenue 15, 2132 LS Hoofddorp – T. +31 (0)23 5652333
Over OpenText
OpenText biedt Enterprise Information Management
software waarmee bedrijven, ongeacht hun grootte of marktsector, hun
ongestructureerde bedrijfsinformatie kunnen beheren, beveiligen en optimaal
benutten zowel in hun datacenter als in de cloud. Inmiddels gebruiken meer dan
50.000 organisaties OpenText-oplossingen ‘to
unleash the power of their information’. Meer informatie over
OpenText: www.opentext.com
Certain statements in this press release may contain words
considered forward-looking statements or information under applicable
securities laws. These statements are based on OpenText's current expectations,
estimates, forecasts and projections about the operating environment, economies
and markets in which the company operates. These statements are subject to
important assumptions, risks and uncertainties that are difficult to predict,
and the actual outcome may be materially different. OpenText's assumptions,
although considered reasonable by the company at the date of this press
release, may prove to be inaccurate and consequently its actual results could
differ materially from the expectations set out herein. For additional
information with respect to risks and other factors which could occur, see
OpenText's Annual Report on Form 10-K, Quarterly Reports on Form 10-Q and other
securities filings with the SEC and other securities regulators. Unless otherwise
required by applicable securities laws, OpenText disclaims any intention or
obligations to update or revise any forward-looking statements, whether as a
result of new information, future events or otherwise.
Copyright
©2013 Open Text Corporation. OpenText is a trademark or registered trademark of
Open Text SA and/or Open Text ULC. The list of trademarks is not exhaustive of
other trademarks, registered trademarks, product names, company names, brands
and service names mentioned herein are property of Open Text SA or other
respective owners. All rights reserved. For more information, visit: http://www.opentext.com/2/global/site-copyright.html_SKU.
Voor
redactionele informatie:
Influx PR -Gerline
van Wijnen , tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: opentext@influx-pr.com
Influx PR -
Geen opmerkingen:
Een reactie posten