woensdag 25 september 2013

Breder platform RetailAdapt dankzij OpenText Cordys




Introductie RetailAdapt ‘Omni Channel Commerce' tijdens OpenText Enterprise World



Apeldoorn (NL) - Bagshot (UK), 25 september 2013 -- In Europa is RetailAdapt‘de specialist' op het gebied van Retail Informatiesystemen gericht op applicaties en processen die de consument direct ‘raken'; de zogenaamde ‘Customer Journey' problematiek. RetailAdapt levert daarvoor een serie applicaties gebouwd op het Cordys platform, kortgeleden overgenomen door OpenText. Met het op OpenText Cordys gebaseerde 'Ready for Retail'platform kunnen retailers consumentgerichte processen en ervaringen uit verschillende applicaties/systemen koppelen en aanpassen.
Nu de Cordys overname door OpenText een feit is, zal RetailAdapt de nieuwste module voor het ‘Ready for Retail' platform introduceren tijdens het event OpenText Enterprise World.
Het 'Ready for Retail' platform van RetailAdapt draait op basis van de Cordys BPM-omgeving. Sinds kort is Cordys overgenomen door OpenText, waardoor het als OpenText Cordys wordt gecontinueerd.
"Voor RetailAdapt betekent de overname door OpenText van Cordys dat er nu een ‘steviger' leverancier en ondersteuning is en qua marketing en sales een nog groter bereik in de internationale retailmarkt", stelt Michel de Beer, managing director van RetailAdapt. "OpenText heeft met de acquisitie van Cordys en ons ‘Ready for Retail' platform direct een mogelijkheid om de retailmarkt te gaan bedienen. Een gebied waar men slechts beperkt in aanwezig was. Met onze platform en/of applicatie-templates bieden we OpenText en haar partners meteen de mogelijkheid de markt te bedienen met een specifieke oplossing danwel hun eigen modules te bouwen met behulp hiervan."
Zowel grote als kleinere retailers kunnen direct over de applicaties en/of modules van het 'Ready for Retail' platform van RetailAdapt beschikken en zodoende meteen profiteren van de voordelen. Met ‘Ready for Retail' is al het voorbereidend werk al gedaan en via een eenduidig platform voor implementatie beschikbaar waardoor het snel rendeert.
De Beer: "Met het RetailAdapt 'Ready for Retail' platform wordt iedere retailer de oplossing geboden om complexe klantgerelateerde processen op een snelle en eenduidige wijze samen te voegen en te organiseren voor een optimale ‘winkelbeleving' via alle kanalen. Al doende kan men meer en meer inspelen op de verwachtingen en ervaringen van de consument en ervoor zorgen dat nieuwe aankopen, dan wel cross- of upselling mogelijk wordt gemaakt." Dit kan zowel ‘on-premise' als in de cloud.
Tijdens Enterprise World 2013 - The Enterprise Information Management Conference van OpenText, die van 17 - 21 november gehouden wordt in Orlando (VS) zal RetailAdapt de nieuwe module ‘Omni Channel Commerce'introduceren. Omni Channel Commerce biedt een geïntegreerde, effectieve manier om klanten bij het ‘koopproces' te betrekken.
RetailAdapt - Bagshot (UK) - Tel. +44 - 127 6817 427 - e-mail:NLinfo@retailadapt.com
Over RetailAdapt RetailAdapt is de Europese leverancier van het ‘Ready for Retail' platform; een serie applicaties en plug-ins op het gebied Retail Informatiesystemen op basis van de OpenText Cordys BPM-omgeving. De oplossingen van RetailAdapt richten zich specifiek op de bedrijfsvoering van retailers om die te verbeteren met hoogwaardige procesgerichte oplossingen. Retailorganisaties worden daardoor in staat gesteld om met een grotere snelheid en flexibiliteit de klantgegevens en -ervaringen uit meerdere systemen en applicaties te analyseren en daarop in te spelen. Met het Retail Solution Framework kunnen retailers een aantal van hun meest belangrijke doelen aanpakken zoals het verbeteren van de dienstverlening aan de klant. Denk hierbij aan bijvoorbeeld het optimaliseren van de voorraad, het minimaliseren van de derving en het verbeteren van de algehele winkelprestatie. Daarnaast wordt integratie een stuk minder complex en daardoor beter beheerbaar en kostenefficiënter.
Meer informatie via www.retailadapt.com
Redactionele informatie:
Influx PR - Jakob Brons, tel: +31 (0)55 3663034, e-mail: jakob@influx-pr.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten