Pegasystems, marktleider op het gebied van Business
Process Management (BPM) en leidend leverancier van Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen,
heeft de nieuwste release van zijn Build for Change®-platform, Pega 7, gepresenteerd
tijdens het Gartner Symposium ITxpo (6 – 10 oktober 2013 in Orlando, Florida). In
de nieuwe release zit een aantal verbeteringen en nieuwe mogelijkheden gebaseerd
op waardevolle implementatiegegevens bij klanten om het ontwerp en de
implementatie van een nieuwe oplossing met meer dan 30 procent te versnellen.
Vanwege de steeds
snellere en grotere bedrijfsveranderingen is het voor IT, business en change
managers steeds moeilijker om nieuwe en bestaande bedrijfssystemen werkend en
relevant te houden. Pega ondersteunt door aanzienlijke verbetering van ‘customer
engagement’ en biedt flexibiliteit om producten sneller en winstgevender te
produceren, te vermarkten en te verkopen.
Met Pega 7
kunnen medewerkers werkzaamheden ontwerpen, uitvoeren en beheren als fasen in
een case (zaakgericht werken). Het brengt cases, procesmodellen en ad hoc werk op
een dynamische manier samen waardoor meer flexibiliteit wordt geboden dan ooit
met business processen en workflow mogelijk was. De Case Designer is ontworpen
voor de business worker, die in een intuïtief scherm doelen en werkwijze vastlegt.
De Pega Case Designer zet ideeën direct om in een werkend model, waarmee aan de
hand van best practice en voortdurend ‘prototyping’ de applicatie ontstaat.
Naast de Case Designer voor de business worker, heeft de business analist de
mogelijkheid om cases en processen uit te werken in industrie standaard
notaties.
Ten behoeve
van uitdagingen als ‘retentie’ en klantacquisitie, voeren de ‘adaptieve’ en
‘voorspellende’ modellen van de Next Best Action Marketing® functionaliteit de complexe
strategieën uit op het moment van interactie met de klant. Next Best Action
marketing werkt op basis van een centrale decision hub die voor zowel inbound als
outbound marketing, via exact dezelfde logica, over alle kanalen een
consistente klantervaring waarborgt. Pega biedt een uniforme
gebruikerservaring, onafhankelijk van het door de klant gekozen kanaal (web, interactive
voice response, call center, tablet, mobiel, sms en e-mail. Eén design voor elk
apparaat en elke schermgrootte.
Pega 7 heeft
een primeur binnen de industrie voor BPM en CRM-applicaties: ontwerpers hoeven
niet langer na te denken over hoe en wanneer gegevens worden opgehaald. Het
systeem regelt dit nu declaratief, waardoor de ontwerper zich kan concentreren
op de optimalisatie van proces en strategie in plaats van complex datamanagement.
"Het
vergt enorme focus op goed ontwerp om het gebruik van steeds krachtigere mogelijkheden
eenvoudig en gemakkelijk te maken", zegt Alan Trefler, oprichter en CEO
van Pegasystems. "En dat is precies wat we hebben gedaan met de zevende belangrijke
release van ons marktleidende platform.
Pega wordt door eindgebruikers ingezet om samen te werken met IT, snel nieuwe
strategische oplossingen te leveren en de kloof tussen doelen en uitvoering te
verkleinen. Door goed naar onze klanten te luisteren en door het analyseren van
hun implementaties ontdekten we mogelijkheden om het gebruik te vereenvoudigen,
implementaties te versnellen en fouten te voorkomen. Uit eerste resultaten blijkt
dat onze systemen ongeveer 30% sneller geïmplementeerd worden; dat is goed
nieuws voor nieuwe en huidige klanten. Het draait uiteindelijk om flexibiliteit,
resultaten, nieuwe kansen grijpen en bouwen aan duurzaam
concurrentievoordeel."
"Pega
is veel meer model-gedreven dan andere platforms; dat is de sleutel om
drastisch sneller ontwerp, implementatie en training voor onze klanten te realiseren",
aldus Kerim Akgonul, Vice President Product Management bij Pegasystems."Onze
Pega 7 release is een doorbraak in het ontwerpen en automatiseren van case
management. Data-integratie is nu veel eenvoudiger en sneller; het verbetert de
mogelijkheden van onze klanten om hun legacysystemen uit te breiden en te
vernieuwen. Ontwerpers zullen versteld staan hoe gemakkelijk multi-platform
gebruikersinterfaces kunnen worden gebouwd. We hebben tientallen nieuwe
functies toegevoegd om robuustheid, beveiliging en schaalbaarheid te vergroten
waaronder multi-tenancy, ondersteuning en hoge beschikbaarheid voor zowel cloud
als on-premise."
Overige bronnen:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten