Delft/Rotterdam,
1 september 2016 – Carerix en Intelligence Group, beiden experts op het vlak van recruitment, hebben de handen ineengeslagen
om hun kennis en expertise te delen via het online tv-kanaal: www.recruitmenttv.com. Onder het motto: ‘Zet outperformers aan’ is het tv-kanaal
vanaf vandaag –
donderdag 1 september – live en brengt wisselende, actuele thema’s die op een verfrissende manier
worden gepresenteerd. Het kanaal richt zich op de ambitieuze, professionele recruiter
die behoefte heeft aan verdiepende informatie rondom werving & selectie.
Middels korte interviews en scherpe analyses met
toonaangevende personen uit de recruitmentsector brengen Veronique Oonk,
Recruitment Intelligence Manager bij de Intelligence Group en Arco Westbroek,
Chief Product Owner bij Carerix belangrijke
trends en ontwikkelingen in kaart.
In de eerste aflevering staat het Awardwinning concept van Hunkemöller centraal. Hierin vertelt Suzanne Jansonius, Global recruitment
& talent manager Hunkemöller, hoe zij erin zijn geslaagd een efficiënt en
effectief wervingsproces te creëren middels videorecruitment dat zorgt voor een
‘on brand’ interviewervaring. RecruitmentTV biedt tevens een podium voor gastsprekers
die zich via de site kunnen aanmelden om geïnterviewd te worden.
Volgens Geert-Jan Waasdorp, directeur Intelligence Group en Reinald
Snik, directeur Carerix ontbrak het nog aan een dergelijk platform voor de professionele
recruiter. "Onze beide organisaties
doen regelmatig onderzoek en publiceren dit via whitepapers en opinieartikelen.
We zien echter dat kwaliteitscontent nog slechts beperkt beschikbaar is via
video. Vandaar dit gezamenlijk initiatief voor de lancering van
recruitmenttv.com, met als uitgangspunt snelle, kwalitatieve updates op een toegankelijke
manier gepresenteerd.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten