
Van traditie naar
ambitie!
Frama
is al 40 jaar actief op de markt van frankeermachines, postverwerking en
persoonlijke communicatie. De transformatie van frankeermachine naar allround
verlenende organisatie, waarbij alle aspecten van postverwerking aangeboden kunnen
worden, is de toekomst. Frama positioneert zich voor small offices en kleinere
ondernemers als dé partner in meerdere takken van sport binnen post. Het begeleidt
klanten om elke dag de juiste keuze te maken bij het op maat verzenden van
post, tegen het meest voordelige tarief. Het ultieme streven is om met behulp
van big data richting klanten één overzicht te kunnen geven van de
verschillende diensten die via de Frama online portal MijnFrama.nl zijn
afgenomen.
Hans
van Essen, directeur Frama Nederland. “Belangrijke
kenmerken van het nieuwe ondernemen zijn Cloud, Community en IT. Dit is de
richting waarin Frama zich steeds meer ontwikkelt. Wij beschikken over een zeer
professionele en schaalbare online portal dat middels eigen IT-ontwikkeling
regelmatig met meerdere diensten wordt uitgebreid. Dit is een continu proces
waardoor compleet nieuwe dienstverlening ontstaat en bestaande producten met
elkaar verbindt. Klanten die in het bezit zijn van de frankeermachine, kunnen
ook gratis gebruikmaken van andere diensten binnen onze portal, zoals Parcel,
RMail en Express post. Ik ben van mening dat frankeren nog nooit zo
aantrekkelijk is geweest. Dankzij de recente ontwikkeling van een speciale
rekentool kunnen onze postadviseurs, die een neus hebben voor post, elke
poststroom vrijblijvend in kaart brengen en advies op maat geven.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten