Pegasystems Inc komt met nieuwe
mogelijkheden op het gebied van artificial intelligence (AI) en robotic
automation binnen het customer relationship management (CRM) portfolio.
Bedrijven kunnen hun sales -en klantenservice nu optimaliseren met desktop
analytics en zelflerende toepassingen.
De integratie van Pega®
Workforce Intelligence met Pega®
Customer Service en Pega® Sales
Automation toepassingen zorgt
ervoor dat bedrijven verborgen, inefficiënte patronen in kaart kunnen brengen door
miljoenen handelingen die dagelijks op iedere desktop pc en in elke applicatie worden
uitgevoerd te analyseren. De workforce intelligence maakt gebruik van robotic
automatisering en AI om te begrijpen hoe sales- en servicemedewerkers werken en
hoe de apps en processen voor hen werken. Door deze inzichten te combineren met
de prestaties op CRM-gebied, kunnen organisaties verborgen ondoelmatigheden
niet alleen opsporen maar ook aantonen wat hiervan de directe gevolgen zijn
voor de productiviteit en de klantbeleving. Managers kunnen hun medewerkers met
dit soort inzichten aanzetten tot meer productiviteit, begeleiden bij een
andere werkwijze, helpen omslachtige processen te automatiseren en best
practices effectiever in te zetten.
Pega Customer Service
en Pega Sales Automation samen in Pega Workforce Intelligence biedt nieuwe
mogelijkheden voor optimalisatie die anders onopgemerkt zouden blijven, zoals:
·
Servicemedewerkers
met een hogere klanttevredenheidsscore dan gemiddeld, spenderen gemiddeld
minder tijd in niet essentiële applicaties. Dit biedt een handleiding voor
herziening van de best practices om zo de algehele teamprestaties te vergroten;
·
Verkoopmedewerkers
die hun quota's hebben gehaald, hebben extra tijd besteed op het sales training
portal. Dit geeft managers een opening om minder goed presterende medewerkers
te wijzen op de positieve impact van trainingen op het sluiten van deals;
·
Verkoop-
en servicemedewerkers die hun doelen niet haalden, waren genoodzaakt om te
switchen tussen systemen en data opnieuw in te voeren. Dit onderstreept dat robotic
automation medewerkers kan helpen om tijd te besparen en hun aandacht te richten
op potentiële of bestaande klanten;
·
IT-onderhoud
dat normaal voor halverwege de ochtend stond gepland, zorgde voor een onverwachte
prestatievermindering. Dit geeft IT een plausibele reden om dit te verplaatsen
naar een rustiger tijdstip.
Pega’s suite van CRM-applicaties voor marketing, sales
en service combineert de business rules engine met geavanceerde en intelligente
real-time analytics. Dankzij de Pega® Customer Decision Hub kunnen gebruikers met de
Pega CRM-apps steeds opnieuw anticiperen op de veranderende behoeften van
klanten en hen gedurende de customer journey voorzien van advies op maat. Door klanten
op het juiste moment, de juiste boodschap via het juiste kanaal te geven,
kunnen bedrijven de klanttevredenheid vergroten en de customer lifetime value
verbeteren.
"In een bedrijf kan de marge tussen succes of
mislukking flinterdun zijn, soms zorgt het kleinste detail voor het grootste
verschil", aldus Don
Schuerman, chief
technology officer en VP product marketing bij Pegasystems. “Door
analyse van medewerkersgedrag op de desktop kunnen bedrijven verborgen
ondoelmatigheden blootleggen die gaandeweg de afdelingsproductiviteit, de
klantbeleving en het eindresultaat hebben beïnvloed. Deze eerste
CRM-mogelijkheid biedt oplossingen voor problemen waarvan bedrijven het bestaan
niet eens kenden en die hun bedrijf op een verrassende manier ten goede kunnen komen."
Pega Workforce Intelligence is beschikbaar vanaf
het tweede kwartaal van dit jaar binnen Pega Customer Service en Pega Sales
Automation. Meer productinformatie: https://www.pega.com/products/pega-7-platform/robotic-automation/workforce-intelligence
Bovendien
wordt de toepassing getoond tijdens Pegaworld, de
jaarlijkse Pega conferentie van 4 tot 7 juni, 2017 in het MGM Grand in Las
Vegas, VS.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten