PERSBERICHT
Pega
Infinity verenigt AI, robotic process automation en CRM voor snelle low-code
applicatieontwikkeling
LAS VEGAS/AMSTERDAM – 5
juni 2018 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van
krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties,
maakte vandaag tijdens Pegaworld in Las Vegas de lancering bekend van Pega Infinity™, Pega´s ‘next
generation’ software voor digitale transformatie. Dankzij een aantal
belangrijke verbeteringen kunnen bedrijven met Pega Infinity digitale
transformatie binnen alle bedrijfsgeledingen versnellen en hiermee de
verwachtingen van hun klanten overtreffen.
Vertrouwen
in digitale transformatie staat voor de ultieme test. Volgens IDC zullen
bedrijven dit jaar 1.300 miljard dollar besteden aan digitale transformatie
(1). Uit veel onderzoeken blijkt echter dat maar liefst 80 procent van de
projecten op het gebied van digitale transformatie jammerlijk mislukt. Bij de
projecten die het wel halen, zijn de geleidelijke verbeteringen meestal diep
verborgen in geïsoleerde organisatorische silo´s. Dit kan innovatie vertragen
en leiden tot inconsistente klantbelevingen met onvoldoende commercieel succes.
In
totaal verzorgt Pega Infinity™ de klantinteracties met 1,5 miljard consumenten
van ‘s werelds meest succesvolle merken en is het in deze sector het enige
geïntegreerd digitaal platform dat front-end klantbeleving verbindt met
back-end procesautomatisering. Verbeteringen in Digital Process Automation
(DPA) en nieuwe mogelijkheden in customer engagement zorgen dat silo´s
verdwijnen, digitale transformatieprocessen versnellen en organisaties
daadwerkelijk disruptief
kunnen zijn.
Nieuwe
Pega Infinity™features zijn:
Engage zonder limiet
- Zelf-optimaliserende
door AI-gestuurde marketing campagnes – Met behulp van
Pega´s artificial intelligence (AI), versnelt de nieuwe Zelf-Optimaliserende Campagne toepassing binnen Pega
Marketing™ een-op-een
marketing door automatisch voor iedere marketingcampagne de beste
doelgroep en de beste aanbieding te kiezen. Het systeem optimaliseert
zelf, in realtime, aanbevelingen voor bepaalde strategieën zodra de
laatste resultaten zijn verwerkt. Dit leidt tot aanzienlijk hogere
conversies, minder kosten en snellere resultaten.
- Dynamische
klantinterfaces – Pega biedt een aantal
dynamische userinterface (UI) templates waarmee klanten, via elk kanaal,
snel gerichte digitale consument ervaringen kunnen
realiseren – van het openen van een nieuwe rekening tot het afhandelen van
bepaalde klantproblemen. Dit geldt ook voor uitbreidingen van Pega´s
no-code UI ontwikkeltools en op REST-gebaseerde API´s die tools van
derden integreren.
End to end automatisering
- Alle nieuwe licenties bevatten robotautomatisering – Pega Robotic Automation™ en Pega Robotic Desktop Automation™ zijn nu inbegrepen bij elke
nieuwe Pega applicatie en Pega Platform™ licentie. Pega is
hiermee de enige CRM en DPA leverancier die robot automatisering aanbiedt
als standaardfunctie zonder extra kosten. Daarnaast wordt Pega Workforce Intelligence™ opgenomen in alle nieuwe Pega-toepassingen en Pega
Platform-licenties , voor de duur van één jaar en voor maximaal 250
gebruikers.
- Uitgebreide bot
library – Alle Pega klanten hebben nu toegang tot een
bibliotheek met voorgebouwde bots die tijd besparen bij algemene
dagelijkse handelingen zoals het opstarten van applicaties,
gespreksafhandeling, taakautomatisering en e-mailverwerking.
- Verbeterde virtuele
assistent voor e-mail met OCR – Pega komt met
nieuwe Optical Character Recognition (OCR) capabilities for
Pega Intelligent Virtual Assistant for Email™. Dit
zorgt voor betere automatisering van e-mail workflows door PDF's en andere
bijgevoegde documenten te lezen en automatisch de relevante gegevens in
het juiste Pega-dataveld in te voeren.
Build for Change
- Blockchain Kit voor
Ethereum – Pega Blockchain Innovation Kit biedt downloadable proof of
concept (POC) templates waarmee banken kunnen aantonen
hoe blockchain integreert met Pega Know Your Customer™ (KYC) en Pega
Client Lifecycle Management ™ (CLM) onboarding software. Pega-klanten
kunnen het dataverkeer testen van klant-onboarding-gegevens van en naar Ethereum, een van de
belangrijkste blockchain-technologieën.
- Open drag-and-drop
integratie met RPA bot connectoren – Met de nieuwe
Integration Designer kunnen klanten Pega apps koppelen aan andere
diensten, systemen en gegevensbronnen met een eenvoudige drag-and-drop
interface; hard code connectoren binnen de apps zijn niet meer nodig. Het
behandelt robotic process automatisering (RPA) bots ook als connectors,
waardoor ze eenvoudig kunnen worden hergebruikt op plekken waar API’s voor
bepaalde databronnen niet bestaan.
- Geautomatiseerde
end-to-end testfunctie – Pega heeft de Automated
Testing Suite uitgebreid met de toevoeging van een UI testfunctie. Voor
het eerst kunnen klanten geautomatiseerd testen vanaf het logisch niveau
naar UI niveaus binnen zowel de oorspronkelijke Pega apps, als binnen
third-party testomgevingen.
- Gratis cloud-gebaseerde AI-gestuurde app optimalisatie – Vanaf nu zijn alle licenties standaard voorzien van Pega Predictive Diagnostic Cloud ™, waardoor de werking van Pega apps in Pega Cloud Services™ of een andere cloud service van de klant zonder extra kosten worden geoptimaliseerd
Daarnaast kunnen
individuele gebruikers met nieuwe Pega Studios™ hun overzicht in Pega Infinity™
personaliseren op basis van digitale transformatietaken die ze willen afronden.
Deze gebruikersprofielen voorzien individuele gebruikers van een scherm met de
juiste tools, features en functionaliteiten, afgestemd op elke gebruiker en
zijn of haar functionele rol. Deze studio´s omvatten App Studio voor
low-code/no-code ontwikkeling; Developer Studio voor het ‘schalen’ van Apps en
componentontwikkeling; Prediction Studio voor de ontwikkeling van
voorspellingen en inzichten en Admin Studio voor beheer, systeeminstallatie,
beveiliging en DevOps.
Pega
Infinity™ is de enige oplossing die customer engagement en digital process
automation (DPA) binnen één enkel platform verenigt, waardoor organisaties hun digitale
transformatieproces wereldwijd kunnen inzetten. Pega´s CRM suite van customer engagement applicaties voor marketing, sales en
customer service gebruikt
AI om te kunnen inspelen op klantbehoeften en hen te voorzien van next-best
actions gedurende de hele customer journey. Door klanten te voorzien van de
juiste boodschap, op het juiste moment, via elk willekeurig kanaal, kunnen
Pega-klanten hun klanttevredenheid verbeteren en de customer lifetime value
vergroten. Pega apps zijn gebouwd op het Pega-platform, de meest geavanceerde
no-code applicatieontwikkeling in deze sector, dat kan worden gekoppeld aan
bestaande systemen, processen binnen de hele organisatie automatiseert en
uitstekende prestaties levert in customer engagement en op operationeel niveau.
Pega´s ‘model-driven architecture’ leidt tot een verhoogde inzetbaarheid,
snellere iteraties en lagere ontwikkelkosten.
De
aankondiging werd gedaan op Pegaworld waar meer dan 5.000 business
professionals in het MGM Grand in Las Vegas bijeen zijn om te horen hoe
toonaangevende bedrijven hun organisaties transformeren met behulp van
Pega-oplossingen.
“De
meeste organisaties kunnen zich simpelweg niet snel genoeg aanpassen aan de
huidige, bijna constante dreiging van disruptie”, stelt Alan Trefler, oprichter en
CEO van Pegasystems. “Pega Infinity™ verlost organisaties van de opgelegde
beperkingen van veel hedendaagse software middels het enige unified platform
dat speciaal is gebouwd om organisaties over alle silo´s heen te verbinden en
als ondersteuning op veranderingen binnen de gehele onderneming. Hierdoor
kunnen bedrijven hun transformatie versnellen en zich op hun eigen voorwaarden
met hun klanten verbinden, vandaag en in de toekomst.”
Achtergrondinformatie
- Product background: Pega Infinity™ landing page
- Analyst report: Pega named Leader in The Forrester
Wave™: Digital Process Automation Software (2)
- Analyst report: Pega named Leader in Gartner’s Magic Quadrant for CRM Customer
Engagement Center (3)
- Analyst report: Pega named Leader in The Forrester Wave™:
Real-Time Interaction Management, Q2 2017 (4)
Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com
Voor redactionele
informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
- IDC, “Worldwide Semiannual Digital Transformation
Spending Guide,” December 15, 2017
- Forrester Research: The Forrester
Wave™: “Digital Process Automation, Q2 2017,” Rob Koplowitz with Christopher
Mines, Allison Vizgaitis, and Andrew Reese, July 5, 2017
- Gartner, Inc., “Magic Quadrant
for the CRM Customer Engagement Center,” Michael Maoz, Brian Manusama, May
8, 2017
- Forrester Research: The Forrester
Wave™: “Real-Time Interaction Management, Q2 2017,” Rusty Warner with Mary
Pilecki and Clare Garberg, June 6, 2017
Geen opmerkingen:
Een reactie posten