Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), marktleider op het gebied van Business Process Management (BPM) en Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, is door Gartner gepositioneerd in het ‘Leaders’ Quadrant van het 2012 Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites (iBPMS).1 Het rapport biedt een verbeterde definitie van business process management, met nieuwe focus op intelligente operationele bedrijfsprocessen.
Pega is in het Leaders Quadrant geplaatst op basis van ‘volledigheid van visie’ en ‘ability to execute evaluation’. Pega werd tevens gepositioneerd als een leider in Gartner's 2012 Magic Quadrant voor CRM Customer Service Contact Centers.2
Het Gartner iBPMS MQ 2012 verhoogt de maatstaf voor de BPM-markt door een verschuiving in focus van procesanalyse naar systemen die de meest effectieve volgende actie of beslissing begeleiden en aanbevelen. De nieuwe iBPMS beoordeelt ook de mogelijkheden van leveranciers op het gebied van predictive analytics, verwerking van complexe events, sociale media en mobiel platform.
"We zijn blij met onze positie als leider, met erkenning van onze ‘ability to execute’ en volledigheid van visie in het nieuwe iBPMS Magic Quadrant", aldus Pegasystems CEO en oprichter, Alan Trefler. "We hebben Gartners voortdurende ontwikkeling in visie op deze categorie scherp gevolgd. Wij zijn ervan overtuigd dat de nieuwe iBPMS criteria weerspiegelen wat onze klanten van ons verwachten. Namelijk dat ze zowel nu als in de toekomst hun Pega-technologie kunnen uitbreiden naar de hoogste vereisten binnen de hele onderneming, zonder zich zorgen te maken over de schaalbaarheid van het systeem. Pega wordt ook erkend als een leider in CRM voor marketing, sales en customer service en support. In de uiteindelijke analyse, als de operationele processen van een organisatie niet doen wat klanten willen en nodig hebben, zal niemand ze 'intelligent' noemen. Het optimaliseren van klantbeleving is het beste bewijs dat processen op de juiste manier zijn geautomatiseerd en verbeterd."
1 Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites, 2012,” Jim Sinur, W. Roy Schulte, Janelle B. Hill, Teresa Jones, September 27, 2012
2 Gartner, Inc., “Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Centers, 2012,” Michael Maoz, Apr. 12, 2012
Pegasystems, Viñoly Building, Claude Debussylaan 20b, 1082 MD Amsterdam
Telefoon: 020 3057490, Website: www.pega.com.
Over PegasystemsPegasystems, leider in Business Process Management en Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, ondersteunt organisaties bij het verbeteren van customer loyalty, het genereren van nieuwe business en het verbeteren van productiviteit. Onze gepatenteerde Build for Change® technologie versnelt de ontwikkeling van kritische bedrijfsapplicaties door zakelijke doelstellingen direct vast te leggen, zonder handmatig te hoeven programmeren. Pegasystems' flexibele on-premise en cloud gebaseerde oplossingen maken het voor klanten mogelijk om snel te kunnen inspelen op veranderende marktomstandigheden om de concurrentie te snel af te zijn. Meer informatie over Pegasystems is te vinden op: www.pega.com.
Voor redactionele informatie:Influx PR –
Achtergrondinformatie:
- Een kopie van het Magic Quadrant for Intelligent Business Process Management Suites, 2012
- Een kopie van het 2012 Magic Quadrant for CRM Customer Service Contact Centers
Geen opmerkingen:
Een reactie posten