Pegasystems
Inc. (NASDAQ: PEGA) is door Forrester gepositioneerd als leider in zowel de 2014 Dynamic
Case Management wave als de 2014 Customer Service Solutions for Enterprise
Organisations wave.
Het Dynamic
Case Management rapport meldt dat "De huidige DCM-producten bedrijven
grotere controle bieden op het beheren van kosten en doestellingen, een
‘information-first’ benadering hebben voor ontwikkelaars, en eindgebruikers de
noodzakelijke procesflexibiliteit bieden."1 Met betrekking tot
Pegasystems benadrukt het rapport dat "Pegasystems bijzonder sterk is op
het gebied van serviceverzoeken, vooral met de toevoeging van predictive
analytics."1
In de
Customer Service Wave staat dat "Bijna 70% van de Amerikaanse consumenten
gedurende de afgelopen 12 maanden een onbevredigende interactie heeft gehad met
een klantenservice. Organisaties moeten inspelen op snel veranderende
klantverwachtingen en op zoek naar oplossingen van leveranciers die uitgerust
zijn met mogelijkheden om een onderscheidende klantbeleving te kunnen leveren."2
Het rapport benadrukt dat de kracht van Pegasystems ten aanzien van business
process management vooral ligt in het sturen van callcenter medewerkers via
verschillende communicatiekanalen dat sterk gekoppeld is met predictive
analytics voor real-time next-best-action. Organisaties kunnen zich hiermee
onderscheiden in hun klantenservice, terwijl het helpt de servicekosten te
beperken en naleving van wet- en regelgeving garandeert."2
"Klanten
van Pegasystems realiseren zeer hoge rendementen door gebruik te maken van een
uniform platform dat zowel best of breed dynamisch case management als CRM voor
klantenservice biedt”, aldus Pegasystems oprichter en CEO Alan Trefler.
"Dynamic Case Management is het geheime ingrediƫnt voor het leveren van
uitstekende service via alle kanalen en de opbouw van de nieuwe generatie
digitale ondernemingen. Deze convergentie van case, proces, regels, analytics,
decisioning en mobiel is beschikbaar via de Pega cloud of on-premise, zoals de klant
wenst. Ons Build for Change ®-platform gaat verder dan alleen het verminderen
van de complexiteit binnen de IT-omgeving. Het stelt gebruikers in staat om de
manier waarop ze met klanten communiceren continu te verbeteren en operationele
efficiƫntie te realiseren."
Achtergrondinformatie
en/of een kosteloos exemplaar van de Forrester-rapporten:
- The Forrester Wave™: Dynamic Case Management, Q1 2014
- The Forrester Wave™: Customer Service Solutions For Enterprise Organizations, Q2 2014
- Pega Dynamic Case Management homepage
- Pega CRM homepage
1 Forrester Research, Inc., “The
Forrester Wave™: Dynamic Case Management, Q1
2014,” March 28, 2014
2 Forrester Research, Inc., “The
Forrester Wave™: Customer Service Solutions For
Enterprise Organizations, Q2 2014,” April 7, 2014
Geen opmerkingen:
Een reactie posten