Nieuwe
functionaliteit in mobility en analytics stimuleren het gebruik van
intelligente bedrijfsapplicaties via alle kanalen
Pegasystems
Inc. heeft Pega 7
op een aantal belangrijke punten verbeterd. Pega 7 is een modelgedreven
applicatie-ontwikkelomgeving en het platform voor Pega’s portfolio van
strategische applicaties. Nieuwe mobiliteits- en analysemogelijkheden van Pega
7 zorgen voor hogere productiviteit en grotere klantbetrokkenheid via meer verschillende
kanalen met meer ingebouwde intelligentie.
Nu het aantal mobiele toepassingen in de consumentenmarkt
explosief is gegroeid, hebben zakelijke gebruikers steeds meer dezelfde soort
behoeftes ten aanzien van zakelijke applicaties vanaf elk apparaat. IDC
voorspelt dat de markt voor bedrijfsbrede mobiele
applicatieontwikkelingplatforms zal groeien tot $ 3,7miljard in 2018.
Pegasystems bouwt voort op zijn marktleidende mobiele opties waarmee bedrijven
snel geavanceerde mobiele applicaties kunnen bouwen en implementeren met weinig
tot geen programmering.
Met de nieuwe ‘anytime,
anywhere’ mobiliteit, kunnen gebruikers hun Pega-toepassingen gebruiken op
mobiele apparaten zelfs wanneer de draadloze verbinding hapert of wegvalt. Zo
kan een treinconducteur passagiers inchecken via hun mobiele apparaat, zelfs
als de trein geen stabiel Wi-Fi-signaal heeft. Maar ook een servicemonteur kan
zijn werklijst inzien in een gebouw met een slechte draadloze verbinding. Zodra
het draadloze signaal weer is hersteld, worden alle gegevens, records en acties
automatisch gesynchroniseerd met de bedrijfsserver. Handige extra mobiele
functies, zoals ondersteuning van inloggen via iOS Touch ID en het switchen tussen applicatieschermen, verbeteren
de productiviteit voor het groeiend aantal werknemers dat gebruikmaakt van
mobiele apparaten en toepassingen. Omdat de mobiele apps zijn gebouwd op Pega's
unified modelgedreven ontwikkelomgeving, kunnen klanten eenvoudig toepassingen
ontwikkelen – zonder handmatige codering – conform de veranderende klant- en
zakelijke behoeften.
De nieuwe analysemogelijkheden van Pega 7 brengen verborgen gedragspatronen aan het licht waardoor organisaties hun klantervaring nog verder kunnen personaliseren. Klanten zijn mondiger en zetten organisaties meer dan ooit onder druk om steeds weer te zorgen voor een uitzonderlijke klantervaring. Door het monitoren van klantgedrag en gebeurtenissen via alle kanalen, kunnen bedrijven op een slimmere manier relevante aanbiedingen doen passend binnen de context en behoeftes van elke klant. Pega kan ook inspelen op signalen van ontevreden klanten waardoor bedrijven onmiddellijk relevante acties kunnen ondernemen om eventuele problemen te verhelpen.
De nieuwe analysemogelijkheden zorgen ervoor dat een aantal bedrijfstakken beter kan communiceren met klanten: een financiƫle dienstverlener kan ongebruikelijke veranderingen in een klantrekening signaleren waardoor ze met een beter financieel productaanbod kunnen komen; een telecom provider kan een mobiel servicepakket met korting aanbieden aan een klant wiens contract afloopt of die last heeft gehad van een slechte netwerkverbinding.
Pega 7 is beschikbaar in de cloud en ‘on premise’.
Volgens een
onafhankelijk onderzoek van Capgemini zijn organisaties
met Pega 7 in
staat om veranderingen acht keer sneller door te voeren dan met traditionele op
Java gebaseerde applicaties. Met Pega's nieuwste visuele tools kunnen bedrijven
applicaties eenvoudig uitbreiden en aanpassen aan hun strategische zakelijke
behoeften zonder te hoeven programmeren. Pega is erg schaalbaar zodat
applicaties altijd kunnen functioneren conform de steeds veranderende behoeften
van gebruikers, afdelingen, geografische regio's en kanalen. Dit is waar
bedrijven vandaag de dag behoefte aan hebben. Op basis van deze mogelijkheden
kunnen bedrijven elke interactie automatisch aanpassen aan verschillende
regio's, producten, klanten en werknemers.
"Doordat we voortdurend blijven investeren in ons unified platform helpen we onze klanten met snellere transformatie en concurrentievoordeel in de markt ", aldus Derk-Jan Brand , directeur Pegasystems Benelux. "Dankzij de nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobiliteit en analyse kunnen onze klanten eenvoudiger nieuwe kanalen inzetten voor grotere klantbetrokkenheid via alle kanalen en apparaten."
Geen opmerkingen:
Een reactie posten