
Het
nieuwe Transavia Interaction Platform wordt gebaseerd op de volledige Pega
CRM-softwaresuite, waaronder Pega Customer Service, Pega Sales Automation, Pega
Marketing en het Pega 7 Platform. Transavia ziet dit nieuwe platform als
strategisch onderscheidende factor in de stevige concurrentie met andere
low-cost luchtvaartmaatschappijen. Hiermee kan Transavia best-in-class,
proactieve en persoonlijke digitale diensten bieden aan klanten en
tegelijkertijd medewerkers en partners effectief laten samenwerken.
Accenture is de strategisch adviseur en
implementatiepartner en ondersteunt Transavia bij het realiseren van haar digitale
zakelijke doelen, zoals de uitbreiding van het digitale ecosysteem met Pega.
Als toonaangevend leverancier van Pega-diensten, gekoppeld met grondige kennis
van de luchtvaartindustrie, zal Accenture een centrale rol spelen om ervoor te
zorgen dat het nieuwe platform partners en klanten van Transavia via alle
kanalen verbindt.
Mattijs ten Brink, CEO van Transavia, stelt: "Om
Europa's toonaangevende digitale luchtvaartmaatschappij te worden, moeten we
verder denken dan concurreren op prijs en onszelf zodanig positioneren dat we
kunnen voldoen aan de groeiende vraag van klanten naar compleet toegespitste
end-to-end dienstverlening. Dit betekent dat we wendbaar en flexibel moeten
zijn voor een echt geweldige klantbeleving, met efficiënte processen en met
volledig ondersteunde medewerkers en partners. We kijken ernaar uit om in nauwe
samenwerking met Pega deze doelstellingen te realiseren."
"Pega deelt Transavia’s passie voor het
leveren van uitstekende klantervaringen. “Wij zijn trots dat de keuze van
Transavia voor dit kritische bedrijfstransformatieproject op Pega is gevallen
en kijken uit naar een vruchtbare samenwerking om deze visie te
verwezenlijken", aldus Alan Trefler, oprichter en CEO van
Pegasystems.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten