donderdag 12 mei 2016

Transavia met Pegasystems startklaar voor het digitale verschil

Transavia heeft Pegasystems gekozen als ​​leverancier van een nieuw technologieplatform om zich te kunnen onderscheiden als de toonaangevende digitale luchtvaartmaatschappij van Europa. Transavia is bij uitstek de luchtvaartmaatschappij voor betaalbare Europese vluchten. Als onderdeel van de Air France KLM group beschikt Transavia over bijna 50 jaar operationele ervaring met lijn- en chartervluchten naar meer dan 110 bestemmingen, voornamelijk in Europa en Noord-Afrika. Pega stelt Transavia in staat om de klant gepersonaliseerde diensten en informatie via digitale kanalen aan te bieden tijdens de verschillende stadia van zijn reis. Hiermee streeft Transavia naar een verbetering van de klantloyaliteit. Deze nieuwe digitale klantbenadering wordt ondersteund door een kosteneffectief CRM-platform dat informatie, systemen en medewerkers met elkaar verbindt en optimaliseert.

Het nieuwe Transavia Interaction Platform wordt gebaseerd op de volledige Pega CRM-softwaresuite, waaronder Pega Customer Service, Pega Sales Automation, Pega Marketing en het Pega 7 Platform. Transavia ziet dit nieuwe platform als strategisch onderscheidende factor in de stevige concurrentie met andere low-cost luchtvaartmaatschappijen. Hiermee kan Transavia best-in-class, proactieve en persoonlijke digitale diensten bieden aan klanten en tegelijkertijd medewerkers en partners effectief laten samenwerken.

Accenture is de strategisch adviseur en implementatiepartner en ondersteunt Transavia bij het realiseren van haar digitale zakelijke doelen, zoals de uitbreiding van het digitale ecosysteem met Pega. Als toonaangevend leverancier van Pega-diensten, gekoppeld met grondige kennis van de luchtvaartindustrie, zal Accenture een centrale rol spelen om ervoor te zorgen dat het nieuwe platform partners en klanten van Transavia via alle kanalen verbindt.

Mattijs ten Brink, CEO van Transavia, stelt: "Om Europa's toonaangevende digitale luchtvaartmaatschappij te worden, moeten we verder denken dan concurreren op prijs en onszelf zodanig positioneren dat we kunnen voldoen aan de groeiende vraag van klanten naar compleet toegespitste end-to-end dienstverlening. Dit betekent dat we wendbaar en flexibel moeten zijn voor een ​​echt geweldige klantbeleving, met efficiënte processen en met volledig ondersteunde medewerkers en partners. We kijken ernaar uit om in nauwe samenwerking met Pega deze doelstellingen te realiseren."


"Pega deelt Transavia’s passie voor het leveren van uitstekende klantervaringen. “Wij zijn trots dat de keuze van Transavia voor dit kritische bedrijfstransformatieproject op Pega is gevallen en kijken uit naar een vruchtbare samenwerking om deze visie te verwezenlijken", aldus Alan Trefler, oprichter en CEO van Pegasystems.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten