Pega
lanceert ‘end-to-end’ platform voor het intelligente optimaliseren van taken en
processen met Robotic Automation, BPM en CRM
Pega
Robotic Automation nu samengevoegd met Pega BPM platform en CRM applicaties
voor taakautomatisering, processtroomlijning en betere klantenbinding
Amsterdam, 19 oktober, 2016 - Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA) de
softwareleverancier van krachtige customer engagement oplossingen voor
toonaangevende organisaties wereldwijd, kondigt aan dat Pega® Robotic Automation
nu volledig samengevoegd en beschikbaar is op het Pega 7 Platform voor case en
business process management (BPM) en het portfolio van customer relationship
management (CRM) applicaties. Voor het eerst kunnen bedrijven het afhandelen
van taken – door zowel mensen als robots – op een intelligente manier
optimaliseren binnen de gehele organisatie vanuit een centraal platform. Voor
organisaties betekent dit dat ze taken effectief kunnen automatiseren,
processen beter stroomlijnen, de productiviteit van werknemers verhogen en
uiteindelijk ook een hoge klanttevredenheid realiseren.
Bedrijven schakelen in hoog tempo over op efficiency verhogende
en kostenverlagende Robotic Automation software waarmee grote hoeveelheden data
en repetitieve taken worden geautomatiseerd. Pega breidt de kracht van Robotic
Process Automation (RPA) uit met bewezen BPM en CRM om het potentieel van robotics
op nieuwe manieren in te zetten. Bedrijven kunnen nu RPA en BPM
gelijktijdig inzetten binnen de gehele organisatie in iedere gewenste
combinatie. Door de beide toepassingen samen te voegen in een platform, kunnen
bedrijven routinetaken snel afhandelen via robotic automation en hiermee
vervolgens alle bedrijfsprocessen verbeteren voor maximaal klantresultaat.
Pega Robotic Automation is uitgerust met een besturingssysteem
waarmee organisaties al hun robotics processen vanaf een locatie kunnen
aansturen. In combinatie met het Pega 7 BPM platform en de case management
toepassingen, kunnen bedrijven menselijke handelingen naadloos integreren met
robotautomatisering voor een optimale workflow.
Eerder dit jaar verwierf Pega OpenSpan, een toonaangevend softwareleverancier van robotic automation, dat
draait op meer dan 200.000 desktops bij toonaangevende bedrijven wereldwijd.
Deze technologie, vanaf nu op de markt onder de naam ‘Pega Robotic Automation’,
is in minder dan zes maanden volledig geïntegreerd met het technologie
portfolio van Pega. Pega’s strategie is om alle mogelijkheden standaard onder
te brengen in het Pega 7 platform, en zo de eventuele problemen van losse
‘technology stacks’ te vermijden.
Vanaf vandaag is Pega Robotic Automation volledig geïntegreerd
binnen Pega 7 en de Pega applicaties. Voor meer informatie over Pega Robotics: www.pega.com/products/pega-7-platform/robotic-automation
“Op zichzelf heeft robotic automation al bewezen dat het een
flinke productiviteitswinst kan opleveren voor werknemers en organisaties en
dat is van grote invloed op de geleverde klantwaarde. Maar de echte kracht
openbaart zich in combinatie met andere technologieën, die de toepassing naar
een hoger plan tillen, waarbij zowel kerntaken als de taken die beschouwd
worden als ‘lastig te automatiseren’ worden geautomatiseerd,” aldus Don
Schuerman, CTO en vice president product marketing bij Pegasystems. “In
combinatie met onze toonaangevende BPM en CRM oplossingen biedt Pega een unieke
kans om de mogelijkheden op dit terrein verder te ontsluiten en voor onze
klanten hun om hun processen en klantinteractie ingrijpend te verbeteren.”
Aanvullende
informatie:
Over
Pegasystems
Pegasystems (NASDAQ: PEGA) ontwikkelt strategische applicaties
voor sales, marketing, service en operationele processen. Pega's toepassingen
stroomlijnen kritische operationele bedrijfsprocessen, zorgen voor een naadloze
connectie tussen organisaties en hun klanten in realtime en via verschillende
kanalen en passen zich aan aan de snel veranderende eisen. Pega's Global 3000
klanten behoren tot 's werelds grootste en meest succesvolle organisaties. De
applicaties van Pega zijn zowel lokaal beschikbaar als in de cloud. Ze zijn
gebouwd op het uniforme Pega 7-platform dat visuele tools gebruikt om
toepassingen eenvoudig aan te passen of uit te breiden aan de strategische
zakelijke behoeften van de klant. Pega-klanten melden onder meer dat Pega hen
de snelste time to value, zeer snelle implementatie, efficiënt hergebruik en
wereldwijde schaalbaarheid biedt. Voor meer informatie: www.pega.com.
Alle handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke
eigenaren
Voor
redactionele informatie:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten