donderdag 26 januari 2017

Carerix breidt partnernetwerk uit met CTI-specialist Mondago

Carerix, leverancier van recruitment- en detacheringssystemen en specialist in Computer Telefonie Integratie (CTI) Mondago zijn een partnership aangegaan. Nu de integratie is gerealiseerd met het Carerix-platform kan de gebruiker bellen of de telefoon opnemen vanuit de Carerix-applicatie door te klikken op het telefoontje op het scherm. Mondago toont vervolgens een klein notificatiescherm met de juiste kandidaat of contactpersoon op basis van nummerherkenning. Hierdoor weet de recruiter wie belt op het moment dat hij of zij de telefoon opneemt en hoeft niet nogmaals naar de naam te vragen. Dit bespaart veel zoekwerk en levert tijdwinst en efficiency op in het gesprek tussen de recruiter en de kandidaat of contactpersoon. Nummerherkenning en 360º overview zorgen bovendien voor verhoging van de Candidate Experience.

Mondago is gespecialiseerd in Computer Telefonie Integratie en ondersteunt sinds de oprichting in 2001 wereldwijd zo’n 90% van de telefoonsystemen. “Het is zelfs zo dat CTI- en telefoonfabrikanten de koppeling van Mondago kopen”, aldus Tony Goedgeluk, business development manager Benelux en Nordic bij Mondago. “De laatste jaren heeft een verschuiving plaatsgevonden van traditionele telefonie naar hosted telefooncentrales. Mondago werkt met heel veel telefoniepartners wereldwijd en integreert op dit moment met 350 verschillende CRM- en ERP-applicaties.”

Tijdwinst
Carerix is de eerste partij in Nederland die interesse had in het partnerprogramma dat Mondago speciaal voor applicatiebouwers heeft gelanceerd. Veel bellen is kenmerkend voor de recruitmentsector. Er is dus veel tijdwinst te behalen via de belbutton achter het telefoonnummer in het Carerix-platform. Als de recruiter hierop klikt, wordt automatisch dit nummer gebeld. “De belbutton is het enige dat visueel zichtbaar is van de koppeling tussen Carerix en Mondago”, aldus Goedgeluk. “De rest van de intelligentie zoals nummerherkenning bij het inkomend belverkeer, 360º overview, het tonen van de klantenkaart met één klik van de muis en ook chatmogelijkheden, regelt Mondago op de achtergrond.”


Brug tussen telefonie en data
Carerix CEO Reinald Snik: “Dankzij het partnership kan Mondago optreden als adviseur richting onze klanten ten aanzien van vragen over hun huidige telefonieprovider of in hoeverre hun analoge of digitale telefonie (VoIP) te verbinden is met het Carerix-platform. Bovendien slaat de integratie met Mondago’s CTI een brug tussen de telefonie -en data-omgeving van recruiters waardoor deze twee verschillende werelden samenwerken en toegevoegde waarde creëren in de vorm van tijdwinst, efficiency en optimalisering van de Candidate Experience.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten