vrijdag 17 februari 2017

Winnaars DCM Awards in Kasteel de Schaffelaar bekend gemaakt

     


Persbericht

Goed bezochte DCM Awards met nieuw format in Kasteel de Schaffelaar:
Digitt/Bouwinvest, Inventive Designers/Mensura, Impress/Achmea en ETTU/Feenstra winnaars DCM Awards

Barneveld  – 16 februari 2017 – Onder het toeziend oog van een kleine honderd aanwezigen mochten de winnaars van de DCM Awards even volop in de spotlights staan. Die winnaars werden Inventive Designers/Scriptura Engage met haar klant Mensura in de categorie Intelligent Capturing & Information Processing; ETTU met Feenstra als klant in de categorie Access, Security & Control; Digitt met Bouwinvest als de mooiste toepassing in de categorie Case Management en als vierde winnaar werd Impress met klant Achmea gekroond tot de beste in de categorie Output & Customer Communication.
In een wat ander format dan de vorige edities was de belangstelling er niet minder om. John de Waard, TAPAS, Tekstschrijven als Passie en mede-initiatiefnemer van de DCM Awards: ‘Dit jaar hebben we zelf als redactie gezocht en gekeken naar toepassingen die over alle ‘werelden’ van Vakwereld ons onder ogen kwamen en daaruit die applicaties met de meeste potentie geselecteerd. De verhalen waren soms al direct goed om te beoordelen, in andere gevallen hebben we de betrokkenen gevraagd het verhaal verder toe te lichten, dan wel uit te breiden. Voor de jury hebben we ze tenslotte ook nog gevraagd een factsheet in te vullen met wat meer details. Alle ruim 30 applicaties zijn vervolgens beoordeeld door de vakjury. Het publiek heeft eveneens haar oordeel kunnen geven en het resultaat van die twee heeft geleid tot de winnaars. Op deze manier zijn we er wel altijd van verzekerd dat we genoeg cases hebben en dat de uitreiking van de awards aan de beste toepassingen kan plaatsvinden. Zeker met de ondersteuning van een aantal subsponsors (Impress, Scriptura Engage, Sphereon) en onze hoofdsponsor Strategy Partners Nederland. Zo’n onderscheiding is goed voor de markt. Het laat zien waar we als markt goed in zijn.’
Het evenement werd inmiddels alweer voor de vierde keer gehouden en is een initiatief van Vakwereld en TAPAS, tekstschrijven als Passie met als hoofdsponsor Strategy Partners Nederland.

Voor meer informatie:

John de Waard, Tekstschrijven als Passie, 06-54 343 156

Geen opmerkingen:

Een reactie posten