Slimme en
snelle klantcommunicatie via SmartDocuments Web, Mobile App, eCommerce en
Hoogvolume
Deventer,
2 februari 2017 – SmartDocuments, specialist in digitale klantcommunicatie
heeft zijn softwaresuite uitgebreid met een aantal nieuwe toepassingen. Naast het klassieke gebruik van de
applicatie op de PC (desktop-oplossing) is SmartDocuments ook beschikbaar als
webapplicatie. Afgelopen zomer werd de Mobile App geïntroduceerd voor mobiele
apparaten, zoals tablet en smartphone, om in een online omgeving documenten en
formulieren direct aan klanten aan te bieden. Verder is er een oplossing voor
het creëren en versturen van grote volumes documenten. Met de verbreding van
het portfolio van SmartDocuments naar online, mobiel en hoogvolume, kunnen
organisaties het verschil maken aan de customer experience kant.
SmartDocuments
Mobile App
Gegevens verzamelen en verwerken waar ze ontstaan kan
via de SmartDocuments App. Of het nu tijdens een verkoopgesprek is met een
notebook op schoot, op een tablet gedurende een artsenbezoek in het ziekenhuis
of tijdens de oplevering en inspectie van de woning aan de nieuwe huurder. Via
de app kunnen gebruikers documenten maken op basis van centraal ingerichte
SmartDocuments sjablonen zoals ze gewend zijn. Het is ook mogelijk om foto’s te
maken en bij te voegen, een klant te laten ondertekenen en de app in te stellen
voor meerdere gebruikers zodat een tablet met meerdere collega’s kan worden gedeeld.
Dit alles zonder onnodige ‘omwegen’ zoals printen en opnieuw scannen – en
gewoon in real time!
Documentenwinkel
(eCommerce)
De documentenwinkel is ontstaan
vanuit vraag vanuit de juridische sector om een passend
antwoord op onverwachte online concurrentie vanuit partijen zonder juridische
achtergrond. SmartDocuments heeft de technologie om heel snel een online
documentwinkel te ontwikkelen waarmee notarissen
en advocaten online (via een website of een klantportal) met behulp van
sjablonen en eCommerce alle belangrijke gegevens van de klant kan verzamelen.
Vervolgens genereert SmartDocuments, op basis van deze input, de relevante
documenten. Afsluitend hoeft alleen nog maar de validering door de advocaat of
notaris zelf te worden uitgevoerd. Het afrekenen van de documenten kan meteen
online waarna ze kunnen worden gedownload of via e-mail verzonden. Naast
toepassing in de juridische sector is deze werkwijze ook zeer waardevol voor de
publieke sector als instrument ter verbetering van digitale dienstverlening aan
de burger. De eerste klanten zijn live!
Hogere volumes
Bij diverse klanten wordt ook het
SmartDocuments platform ingezet om grote en complexe hoeveelheden documenten te
genereren, te verwerken en te verzenden. De klant hoeft geen gespecialiseerde
consultants meer in te huren. De collega’s die nu al beheerder zijn van
SmartDocuments kunnen met dezelfde kennis nu ook bij hogere volumes van
documenten meehelpen, zoals bijvoorbeeld bij periodieke facturen,
huurdersbrieven en onderzoeken.
De
kracht van SmartDocuments
SmartDocuments vereenvoudigt het maken van documenten aanzienlijk. Zonder uitgebreide
IT-expertise (zero coding) is in een paar stappen elke vorm van documenten te
maken en te bewerken. Conform de voorwaarden, foutloos en automatisch. De
documenten worden centraal opgeslagen en kunnen worden geraadpleegd via
verschillende media (desktop, tablet, laptop, mobiele apparaten, enz.). De
oplossingen van SmartDocuments hebben een snelle time-to-market en zijn zelf te
onderhouden.
Marco Drost, Algemeen Directeur SmartDocuments: “De wereld om ons heen is veranderd. Organisaties
werken steeds meer procesmatig via zaaksystemen. De klant is veel veeleisender
geworden, doet steeds meer online en mobiel. Zeker de jongere generatie heeft
hoge verwachtingen. Een pdf als invulformulier en dat achtereenvolgens printen,
invullen, inscannen en weer e-mailen is eerder een achteruitgang dan een
innovatie. Met SmartDocuments worden
documenten ter plekke gecreëerd en, indien nodig, direct ondertekend op de
tablet. Dit reduceert de doorlooptijd van ‘dagen en weken’ tot enkele minuten.
En alle partijen hebben direct toegang tot de aangemaakte documenten.
SmartDocuments is dé oplossing voor documentcreatie voor allerlei scenario’s.”
Over SmartDocuments
SmartDocuments is een complete softwareoplossing voor
het maken van documenten en klantcommunicatie. SmartDocuments biedt één
omgeving voor alle huisstijl-, bedrijfs- en processjablonen. Organisaties die
met SmartDocuments werken, profiteren van efficiënt werken en eenvoudig
sjabloonbeheer. De kracht van SmartDocuments is de mogelijkheid tot integratie
met de ICT-architectuur. SmartDocuments heeft vele standaardintegraties
gerealiseerd met diverse DMS, CRM, ERP en zaaksystemen. Hierdoor kunnen reeds
vastgelegde gegevens worden gevuld in documenten. SmartDocuments wordt
dagelijks gebruikt door meer dan 500 organisaties in Nederland, Duitsland en
Zweden. Voor meer informatie: www.smartdocuments.eu
Voor redactionele
informatie:
Geen opmerkingen:
Een reactie posten