Amsterdam – 20 juli,
2017 –
Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de
softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor
toonaangevende organisaties, kondigde tijdens PegaWorld
aan
de relaties met Amazon Web Services (AWS) en Microsoft Azure te intensiveren.
Dit biedt klanten meer keuze, flexibiliteit en ondersteuning bij het
configureren van hun cloud-omgeving. Naast de recentelijk
aangekondigde samenwerking met Pivotal betekenen deze partnerships een verdere
uitbreiding van Pega's cloud-strategie, die klanten niet langer afhankelijk
maakt van één leverancier.
Uitbreiding van de samenwerking met AWS zorgt voor naadloze
integratie tussen Pega
Customer Service – Pega’s customer service oplossing voor
gepersonaliseerde realtime klantinteracties met ondersteuning van Artificial
Intelligence – en Amazon
Connect – een zakelijke cloud-based contact center
management dienst. Pega klanten kunnen nu Amazon Connect direct integreren in
Pega Customer Service zodat de call center agents per klant beschikken over de volledige
context en interacties eenvoudig kunnen beheren.
Microsoft Azure is een open en flexibel cloud computing-platform. Met
deze cloud-diensten kunnen gebruikers overal applicaties bouwen, implementeren
en beheren met de tools, applicaties en frameworks van hun keuze. Klanten
kunnen nu kiezen voor Pega®Cloud – Pega's volledig beheerde cloud platform – of
voor een model waarbij Pega’s technologie rechtstreeks op AWS of Azure wordt
geïmplementeerd. In alle gevallen geldt een 24/7 ondersteuning van Pega's
wereldwijde support team.
"Organisaties willen tegenwoordig
geen one-size-fits-all oplossing meer; ze willen liever een set van tools die naar
eigen behoefte kan worden ingezet", aldus Derk-Jan
Brand, managing director Benelux & Nordics bij Pegasystems. "Klanten afhankelijk maken van één cloud-architectuur
is niet meer van deze tijd. Wij bieden onze klanten de mogelijkheden om te
kiezen voor oplossingen die het beste aansluiten bij hun bedrijfsdoelstellingen.
Dit geldt dus ook voor hun keuze voor de cloud.”
Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend
leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence.
Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op
een cloud-architectuur gebaseerde Pega® Platform stelt gebruikers in staat om
applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan
strategische business eisen. Al dertig jaar levert Pega mogelijkheden op het
gebied van CRM en BPM, aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic
proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te
helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com
Voor
redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.
Alle
handelsmerken zijn het eigendom van hun respectievelijke eigenaren
Geen opmerkingen:
Een reactie posten