woensdag 10 oktober 2018

Solipsis stelt Paul der Weduwen aan als sales executive BI voor de business unit Performance Management



Solipsis, geautoriseerd reseller van de IBM Cognos BI en Qlik BI-tools, heeft Paul der Weduwen aangesteld als sales executive BI. Binnen deze functie is hij verantwoordelijk voor de verkoop van licenties, support en bijbehorende consultancy diensten bij klanten. Naast het deskundig adviseren van klanten over de succesvolle inzet van business intelligence, zorgt Solipsis met een team van gecertificeerde consultants voor totale ontzorging bij de implementatie van de BI-tools.

Vergeleken met vijf tot tien jaar geleden is analytics een stuk toegankelijker voor gebruikers op diverse niveaus binnen organisaties. Het gemak voor de gebruiker staat voorop en BI-oplossingen spelen hierin een belangrijke rol.

Paul der Weduwen (50) beschikt over ruime ervaring en een uitgebreid netwerk binnen de BI-wereld. Na een start bij Oracle bekleedde Paul der Weduwen sinds begin jaren ’90 uiteenlopende sales functies bij diverse grote spelers op de BI-markt zoals Cognos, IBM en Qlik. De laatste jaren was hij werkzaam als OEM-partner en sales manager bij QlikTech Nederland.

“De ontwikkelingen gaan razendsnel en samen met het Solipsis Performance team willen we (h)erkend worden als de beste BI-kennispartner voor onze klanten”, aldus Paul der Weduwen. “Solipsis is al lang een solide business partner van IBM/Cognos en Qlik. Toen ik zelf werkzaam was bij deze leveranciers verliep de samenwerking al zeer prettig en succesvol. Solipsis is een solide, professionele organisatie met mooie klantnamen waarbij de focus vooral ligt op het ontzorgen van de klant. En dat doen we goed! De mogelijkheid om Solipsis Performance Management verder te laten groeien samen met een team van zeer ervaren consultants zie ik als een geweldige en haalbare uitdaging.”

Over Solipsis
Al sinds 1990 is Solipsis bv actief binnen de ICT met een uitgebreid pakket van diensten en producten.  Solipsis is gespecialiseerd in het ontwikkelen en onderhouden van management informatie systemen, het implementeren en beheren van  infrastructuren, het ontwikkelen en onderhouden van oplossingen voor het digitaal beheren, ondertekenen, distribueren, printen, presenteren en archiveren van documenten. 

De dienstverlening is ondergebracht in de drie businessunits Performance Management, Managed Services en Document Management. Solipsis werkt voor een gevarieerde kring van (inter)nationale opdrachtgevers. De stabiele positie van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept dat de mensen bij Solipsis weten waarover zij praten en doen wat zij beloven. Wensen worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden.

Solipsis bv is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis Managed Services, IntraData en Holland House behoren. Voor meer informatie: zie www.solipsis.nl, www.solipsisperformancemanagement.nl, www.solipsisdocumentmanagent.nl, www.intradata.nl, www.hollandhouse.com en www.solipsismanagedservices.nl

woensdag 3 oktober 2018

NTI start met digitale handtekeningen van ValidSign


Persbericht  





NTI start met digitale handtekeningen van ValidSign
Deventer / Leiden, 3 oktober 2018 – Onderwijsinstelling NTI start met de digitale handtekeningoplossing van ValidSign. Het stage- en afstudeerteam voor MBO- en HBO-studenten gaat het proces voor de stageovereenkomsten verder digitaliseren door het papieren (post)proces te vervangen door een geïntegreerd digitaal handtekeningenproces.
Corona Meerman is sinds kort als Manager Operations bij NTI verantwoordelijk voor het stage- en afstudeerteam waar MBO- en HBO-studenten worden begeleid tijdens hun stage- en afstudeeropdrachten. “Wat mij al vrij snel opviel, was dat medewerkers regelmatig een pakketje papieren bij het kopieerapparaat stonden te kopiëren. Drie maal elf pagina’s waarop uiteindelijk handtekeningen van de student, het leerbedrijf en het NTI moeten staan, gearchiveerd moet worden en per post verstuurd wordt naar de student en het leerbedrijf.” Meerman realiseerde zich dat het papieren (post)traject een arbeidsintensief en foutgevoelig proces is met een grote doorlooptijd. Ook een proces waarin het team veel tijd moest steken in het opvolgen en binnenhalen van de getekende contracten. “Snelheid en kwaliteit staan bij NTI hoog in het vaandel”, vertelt zij, “en dat vertalen we ook naar ons online aanbod en e-learning. Dus is een beslissing om ook te willen investeren in de integratie van processen direct genomen. De stageovereenkomsten hebben een handtekening nodig? Dan kiezen we voor een digitaal handtekeningenproces!”
Snelheid en kwaliteit doorlooptijd overeenkomsten
ValidSign werd benaderd omdat via een andere partij al eens gevraagd was om een digitale handtekening te zetten; een eenvoudige actie die een positieve indruk had nagelaten. Op korte termijn werd een afspraak gemaakt en aangetoond dat de doorlooptijd van de stageovereenkomsten sterk kan verkorten. Het digitale proces zorgt ervoor dat het totale document intact blijft en van hoge kwaliteit naast dat het eenvoudiger en gebruiksvriendelijker is. Het eindresultaat levert een compliant dossier op.
Duidelijke voordelen van het digitale handtekeningentraject zijn snelheid en kwaliteit”, stelt Corona Meerman. “De snelheid van digitale afhandeling tussen ons team en de student en het leerbedrijf is evident. Het digitale proces zorgt er ook voor dat de contracten compleet blijven en het is minder foutgevoelig omdat er gewerkt wordt met vooraf ingestelde velden.  Daardoor is ook de kwaliteit geborgd.”
Het stage-afstudeerteam van NTI start met ValidSign. “De samenwerking tussen NTI en ValidSign verloopt soepel”, aldus Meerman. “Het betekent natuurlijk wel een andere manier van werken voor de medewerkers. De voordelen zullen zich snel bewijzen, verwacht ik. Daarna, als het een succes is, kan het digitaal handtekeningproces met andere teams worden uitgebreid.
ValidSign biedt met haar digitale handtekeningoplossing de mogelijkheid de digitale afhandeling van contracten optimaal in te richten ”, aldus John Lageman, CEO ValidSign. “Een oplossing die vele mogelijkheden kent, zodat ook snelle optimalisatie van andere bedrijfsprocessen binnen NTI mogelijk is.”
ValidSign, Bergweidedijk 42, 7418 AA  Deventer.
Tel: 085 303 3676, E-mail:
info@validsign.nl, www.validsign.nl

Over NTI
NTI is een van de grootste niet-bekostigde opleiders van Nederland. NTI biedt ruim 850 opleidingen aan, van korte cursus tot volledige mbo-, hbo- en masteropleiding. De erkende onderwijsinstelling telt 19 geaccrediteerde bacheloropleidingen, 5 Associate degree-opleidingen en 2 geaccrediteerde masteropleidingen. Het onderwijs is blended: een combinatie van online en offline leren, waarbij de student zelfstudie combineert met klassikale ondersteuning. Bij NTI bepaalt de student zelf waar, wanneer en in welk tempo hij studeert. www.nti.nl


Over ValidSign
ValidSign biedt een oplossing voor het rechtsgeldig en digitaal ondertekenen van documenten; eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te implementeren binnen de processen. Zo biedt ValidSign onder andere integraties met M-Files, Salesforce, Sharepoint, Office 365, Alfresco, K2, Nintex Workflows, MyCorsaNext en SAP Succesfactors.
ValidSign heeft inmiddels vele organisaties geholpen hun processen, die afhankelijk zijn van handtekeningen, om te zetten van papierintensief naar papierloos. Wereldwijd maken vele klanten van de ValidSign-oplossing gebruik waardoor het mogelijk is contracten met buitenlandse partners en/of klanten digitaal én rechtsgeldig te ondertekenen.
ValidSign streeft naar volledige digitalisering door Digital Transaction Management met haar partners vorm te geven. ValidSign ontzorgt van keuze tot en met implementatie en ondersteuning.
Meer informatie: www.validsign.nl 

Voor redactionele informatie:

Influx PR - Jakob Brons - T: 055-3663034 - E: validsign@influx-pr.com

dinsdag 2 oktober 2018

Holland House, onderdeel van de Solipsisgroep, vernieuwt SAP-certificering voor UniSpool




Holland House, onderdeel van de business unit Document Management van de Solipsisgroep, heeft de nieuwste versie van UniSpool SAP-gecertificeerd conform de SAP BC-XOM 4.0-specificatie. Net als alle eerdere releases is ook versie 6.30 van UniSpool geschikt om in een SAP-omgeving te draaien. UniSpool beheert en bewaakt op flexibele en gebruiksvriendelijke wijze het output-verkeer binnen wereldwijd gerenommeerde organisaties als Air Liquide, Kaufhof, Man Nutzfahrzeuge, Philips, STMicroelectronics en Tenneco.

UniSpool is wereldwijd een van de meest krachtige oplossingen voor output en print management met functies die veel verder gaan dan de standaardoplossingen van native besturingssystemen. De oplossing regelt de verzending van rapporten naar printapparatuur, maar ook de archivering van output en de distributie van documenten naar eindgebruikers en andere applicaties. Organisaties kunnen veel voordeel halen uit de implementatie van de UniSpool-oplossing binnen hun ICT-netwerk. Kostenbesparingen en verbeterde documentverwerking zorgen voor een betere bedrijfscontinuïteit.

Betrouwbaar en snel
UniSpool verwerkt enorme hoeveelheden data zonder handmatige tussenkomst en garandeert 99.999% betrouwbare documentaflevering, 24/7. UniSpool kent geen vertraging in de verwerking van printopdrachten. De verwerkingssnelheid wordt bepaald door de capaciteit van de outputapparaten.

Transparant en flexibel
De status van afdrukverzoeken is beschikbaar tijdens en na verwerking door UniSpool. Indien mogelijk wordt de status teruggekoppeld naar de applicatie van waaruit de opdrachten zijn gegeven. Dankzij eenvoudige integratie van converters en formatters kan UniSpool de output flexibel aanpassen aan het bedrijfsimago van de klant.

Goossen de Bruin, Managing Director van de Solipsisgroep: "De SAP-certificering is een belangrijke mijlpaal in de ontwikkeling van elke UniSpool-release. We kunnen nu garanderen dat deze nieuwe versie van UniSpool voldoet aan de SAP-vereisten voor correcte implementatie en stabiliteit binnen een SAP-omgeving."


maandag 24 september 2018

Marktonderzoek SER ECM Insights 2018 - Geen toegang tot informatie: het grootste obstakel voor samenwerking




Persbericht                                                                                      
Marktonderzoek SER ECM Insights 2018
Geen toegang tot informatie: het grootste obstakel voor samenwerking
Amsterdam / Berlijn, 24 september 2018 – Niet toegankelijke en verouderde informatie: meer dan een op de twee bedrijven worstelt hiermee bij digitale samenwerking. Dat is de belangrijkste uitkomst van de serie ECM Insights marktonderzoeken door de SER Group in 2018*. Deze situatie gaat duidelijk ten koste van de productiviteit tijdens de onderlinge samenwerking tussen projectteams.
Tegen welke problemen lopen projectteams aan tijdens gezamenlijke opdrachten? Om deze vraag te beantwoorden ondervroeg de SER Group 1.826 CIO’s, procesmanagers en IT managers uit Duitstalige landen als onderdeel van de reeks ECM Insights 2018 marktonderzoeken. De grootste uitdaging voor samenwerking is volgens 32 procent dat de projectteamleden niet met dezelfde basisinformatie werken. Een vierde van alle bedrijven (25 procent) klaagt dat documenten niet up-to-date zijn; 20 procent kan de documenten zelfs niet terugvinden als ze dringend nodig zijn. “Deze situatie is nadelig voor digitale samenwerking in teamverband die in het ergste geval zelfs het project stopzet”, waarschuwt Manfred Zerwas, Managing Partner van de SER Group.
Ongeschikte hulpmiddelen voor samenwerking
De problemen doen zich altijd voor als bedrijven hulpmiddelen gebruiken die beperkt of zelfs volledig ongeschikt zijn voor digitale samenwerking. Een voorbeeld: meer dan de helft van de respondenten (51%) zegt dat e-mail hun belangrijkste hulpmiddel is voor het delen van informatie met de onderlinge teams. Ongeveer een op de drie respondenten vertrouwt op FTP/file servers. Dat leidt vaker wel dan niet tot documentversie chaos; niemand heeft nog een overzicht van de huidige projectinformatie. Bovendien wordt informatie die is opgeslagen in complexe mappenstructuren en mailboxen vaak vergeten of deze informatie raakt zoek.
Zowel opvallend als  alarmerend is het feit dat 17% van de respondenten cloud-oplossingen uit de privésfeer gebruikt voor het delen van informatie met externe partners en gebruikers. Ze doen dat vaak zonder hun eigen IT-afdeling daarover te informeren. Het resultaat: bedrijven hebben niet langer controle over belangrijke informatie die in verkeerde handen zou kunnen vallen. Dit nalevingsrisico kan vanaf het begin volledig worden voorkomen met een extern enterprise management systeem (ECM) systeem.

Veilige samenwerking wereldwijd met ECM
Veel bedrijven beseffen nog steeds niet dat ECM veruit de beste oplossing is voor informatiemanagement bij gezamenlijke projecten. Een gecertificeerd en meertalig ECM-platform zoals Doxis4 is onmisbaar voor bedrijven die hun internationale teams de meest actuele informatie bij gezamenlijke projecten willen bieden. Met een dergelijk ECM-platform kunnen bedrijven talloze bedrijfsoplossingen implementeren voor bijvoorbeeld digitale samenwerking en afgestemd op hun specifieke behoeften. Dit omvat ook virtuele projectruimten zoals Manfred Zerwas omschrijft: “Digitale samenwerking is gebaseerd op algemene informatie in een veilige werkomgeving. Virtuele projectruimten belichamen dit. Hier kunnen teams wereldwijd informatie structureren, bewerken en delen; bovendien is de informatie altijd actueel en toegankelijk.


*Onderzoekskader: SER studie, ECM Insights 2018; uitgevoerd in Duitstalige landen van juni 2017 tot juni 2018; n = 1,826 CIO’s, procesmanagers en IT managers uit alle bedrijfstakken met meer dan  €100 miljoen omzet.



Over de SER Group:
Het bedrijf SER
  • Grootste Europese softwareleverancier voor Enterprise Content Management *
  • Een van de top vijf software-only ECM-leveranciers wereldwijd
  • Privaat geleid bedrijf
  • Software "Made in Germany"
  • Een "Visionary" in Gartner's Magic Quadrant for Content Services Platforms (CSP)
  • "Strong Performer" in Forrester's ECM Waves™
·         Meer dan 550 medewerkers
  • Meer dan 2,000 klanten wereldwijd; de helft in de DAX 30
  • Grootste ECM-ontwikkelteam in Europa
De Doxis4 software
  • Gestandaardiseerde ECM-software voor grote bedrijven, middelgrote ondernemingen en overheidsdiensten
  • Een uniform ECM-, BPM- en collaboration platform met
    • uitgebreid metadata management
    • talrijke horizontale en verticale oplossingen
    • hybride BPM voor alle bedrijfsprocessen – van ad hoc tot zeer gestructureerd
    • samenwerkingscomponenten voor veilig informatie delen, zowel intern als met externe partners
* Volgens de meest recent gepubliceerde cijfers over de omzet, brutowinst, bedrijfsresultaat en aantal werknemers
Meer informatie: www.ser-solutions.nl
Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055 3663034 of e-mail: ser@influx-pr.com

donderdag 20 september 2018

Solipsis BV behaalt ISO 27001 certificering



ICT-dienstverlener Solipsis heeft onlangs het ISO-certificaat 27001 behaald. Solipsis voldoet hiermee aan de meest actuele wereldwijde standaard voor informatiebeveiliging. De bewustwording van informatieveiligheid is na invoering van de AVG in mei 2018 sterk verhoogd. Het behalen van de ISO 27001 certificering toont aan dat Solipsis voldoet aan de strenge normeisen rondom informatiebeveiliging.


Het belang van een ISO 27001 certificering is toegenomen doordat de beschikbaarheid, integriteit en vertrouwelijkheid van (persoons-) gegevens moeten worden gewaarborgd conform de AVG. In het hele certificeringstraject is eerst gekeken of de invulling van de ISO 27001 juist en compleet was bij Solipsis. Toen dat het geval bleek, is vervolgens bij de drie business units van de Solipsisgroep onderzocht of deze hier ook naar handelen. De certificering is voor drie jaar afgegeven waarbij elk jaar een nieuwe audit volgt om vast te stellen of de kwaliteit nog steeds op orde is.



Volgens directeur Solipsisgroep, Goossen de Bruin directeur Solipsisgroep is certificering geen momentopname maar onderdeel van een continu proces. “Wij zijn feitelijk permanent bezig met bewaking en kwaliteitsverbetering. Voor onze klanten en onszelf is het vooral in deze tijd van cruciaal belang dat gegevens goed zijn beschermd. Door onze processen en procedures goed te beschrijven en na te leven, vormt dit de basis waarop wij de data van onze klanten en onszelf zo goed als mogelijk is beveiligen. Dit verkleint risico’s op het gebied van informatiebeveiliging en voorkomt incidenten.”

Over Solipsis
Al sinds 1990 is Solipsis bv actief binnen de ICT met een uitgebreid pakket van diensten en producten.  Solipsis is gespecialiseerd in het beheren van infrastructuren, het ontwikkelen en onderhouden van oplossingen voor het digitaal beheren, ondertekenen, distribueren, printen, presenteren en archiveren van documenten. 

De dienstverlening is ondergebracht in de drie businessunits Performance Management, Managed Services en Document Management. Solipsis werkt voor een gevarieerde kring van (inter)nationale opdrachtgevers. De stabiele positie van het bedrijf in de veranderlijke ICT-wereld onderstreept dat de mensen bij Solipsis weten waarover zij praten en doen wat zij beloven. Wensen worden vertaald in adequate oplossingen, waarbij kosten, baten en effectiviteit goed in het oog worden gehouden.

Solipsis bv is onderdeel van de Solipsisgroep, waartoe ook Solipsis Managed Services, IntraData en Holland House behoren. Voor meer informatie: zie www.solipsis.nl, www.intradata.nl, www.hollandhouse.com en www.solipsismanagedservices.nl

donderdag 6 september 2018

Cleerdin & Hamer Advocaten kiest ValidSign digitale handtekening oplossing






Deventer, 6 september 2018 -- Cleerdin & Hamer Advocaten heeft gekozen voor de digitale handtekening oplossing van ValidSign. In eerste instantie wordt ValidSign ingezet om opdrachtbevestigingen binnen het dossierproces te voorzien van een digitaal rechtsgeldige elektronische handtekening. Die eSignatures moeten – ook in het kader van de AVG – voldoen aan zowel Nederlandse als Europese wetgeving.

Mr. Robbert Jonk, Partner Cleerdin & Hamer: “Een van de ‘uitdagingen’ binnen de invoering van de AVG is dat aantoonbaar getekende opdrachtbevestigingen deel uit moeten maken van het dossier. Daarvoor zochten wij een snelle en vooral praktische oplossing. Met name de min of meer geautomatiseerde controle is voor ons van belang. ”

Om voor de digitale handtekeningen AVG-compliant te zijn is – na een selectie - gekozen voor de ValidSign-oplossing. Daarbij heeft Cleerdin & Hamer vooral gelet op de eenvoud van inzenden van ‘een stuk’ maar ook op de eenvoud van controle.
"Naast het uitstralen van professionaliteit naar klanten”, stelt Robbert Jonk, “is het ook belangrijk dat de beveiliging is geborgd. Door de toevoeging van de elektronische handtekeningen van ValidSign binnen het dossierproces is in ieder geval de elektronische opdrachtbevestiging onderdeel van het digitale dossier. Daardoor ook controleerbaar en de status te volgen.”
“De digitale handtekening oplossing zorgt ervoor dat Cleerdin & Hamer binnenkort niet meer afhankelijk is van het papieren proces”, stelt John Lageman, CEO ValidSign. “Met ValidSign kan advocatenkantoor Cleerdin & Hamer haar werkprocessen efficiënter inrichten en gevoelige stukken veiliger verwerken.”

Cleerdin & Hamer Advocaten, met vestigingen in Amsterdam, Alkmaar, Almere en Rotterdam, biedt specialisten op de rechtsgebieden strafrecht, arbeidsrecht, wet Bopz, erfrecht, medisch tuchtrecht, personen- en familierecht, vastgoedrecht, ondernemingsrecht, vreemdelingenrecht en jeugdrecht. Uitgangspunt is dat een cliënt de best mogelijke juridische bijstand mag verwachten.


ValidSign, Bergweidedijk 42, 7418 AA  Deventer.
Tel: 085 303 3676, E-mail: info@validsign.nl, www.validsign.nl
Over ValidSign
ValidSign biedt een oplossing voor het rechtsgeldig en digitaal ondertekenen van documenten; eenvoudig in gebruik en gemakkelijk te implementeren binnen de processen. Zo biedt ValidSign onder andere integraties met M-Files, Salesforce, Sharepoint, Office 365, Alfresco, K2, Nintex Workflows, MyCorsaNext en SAP Succesfactors.
ValidSign heeft inmiddels vele organisaties geholpen hun processen, die afhankelijk zijn van handtekeningen, om te zetten van papierintensief naar papierloos. Wereldwijd maken vele klanten van de ValidSign-oplossing gebruik waardoor het mogelijk is contracten met buitenlandse partners en/of klanten digitaal én rechtsgeldig te ondertekenen.
ValidSign streeft naar volledige digitalisering door Digital Transaction Management met haar partners vorm te geven. ValidSign ontzorgt van keuze tot en met implementatie en ondersteuning.
Meer informatie: www.validsign.nl 

Voor redactionele informatie:

Influx PR - Jakob Brons - T: 055-3663034 - E: validsign@influx-pr.com

donderdag 2 augustus 2018

Pegasystems lanceert no-code ontwikkelomgeving









Nieuwe Pega Community stimuleert gezamenlijke ontwikkeling van Pega apps door zowel ervaren als nieuwe ontwikkelaars
AMSTERDAM – 2 augustus, 2018 – Pegasystems Inc. (NASDAQ: PEGA), de softwareleverancier van krachtige customer engagement toepassingen voor toonaangevende organisaties, introduceert Pega Community, een open online community waar Pega-gebruikers van alle niveaus betere software kunnen ontwikkelen zonder codering. In deze nieuwe community heeft iedereen – van beginneling tot expert - toegang tot de meest recente bronnen en tutorials van Pega’s nieuwste softwaresuite: Pega Infinity™.
Omdat organisaties haast hebben met de digitale transformatie van hun bedrijf, is er een grote vraag naar ervaren mensen die snel de gevraagde oplossingen kunnen realiseren. Pega Community herdefinieert de manier van software bouwen en door wie via educatieve informatie binnen Pega’s no-code ontwikkelomgeving.
Van zakelijke gebruiker tot doorgewinterde ontwikkelaars, de community biedt waardevolle informatie om snel en succesvol digitale transformatieprojecten te realiseren. Deelnemers blijven up-to-date met de Pega-technologie, kunnen bestaande vaardigheden perfectioneren en hun werkzaamheden naar een hoger plan tillen. Ontwikkelaars kunnen binnen de Pega Community netwerken, ideeën uitwisselen en projecten bespreken. Voor Pega klanten biedt het een belangrijke hulpbron om de juiste mensen met de vereiste ervaring te kunnen vinden voor hun volgende project.
Pega Community is per direct beschikbaar en biedt onder meer:
  • Pega Launchpad: Nieuwe Pega-gebruikers kunnen zich – in hun eigen tempo – verdiepen in verschillende basisopdrachten waardoor ze Pega leren kennen en hun leerproces kunnen versnellen. Deze opdrachten bieden inzicht in de belangrijkste Pega-functionaliteit, zoals kunstmatige intelligentie (AI) en robotics, het ontwerpen van effectieve applicaties, tips over hoe zo optimaal mogelijk gebruik te maken van de Pega Community en meer. Gebruikers kunnen snel badges verdienen die ze aan hun profiel kunnen toevoegen zodra ze een onderdeel hebben afgerond. Ze kunnen nieuwe vaardigheden aanleren en voldoende vertrouwen opbouwen om zelf oplossingen te kunnen ontwikkelen.

  • Pega Community Profielen en ”Find a Pega Pro”: Leden van Pega Community kunnen met geactualiseerde profielpagina’s hun persoonlijke Pegaprofiel opbouwen en contact leggen met andere ontwikkelaars en potentiële werkgevers. In de profielen staan hun projectgeschiedenis, vakgebieden en een beschikbaarheidsstatus voor nieuwe projecten. Verder kunnen gebruikers hun officieel geverifieerde Pega certificaten weergeven, evenals badges van afgeronde cursussen, bezoek aan evenementen en seminars, hun productkennis en meer. Met de nieuwe “Find a Pro” tool kunnen Pega’s klanten binnen hun eigen organisatie zoeken naar beschikbare Pega-ontwikkelaars met de vereiste vaardigheden en kwalificaties. Pega Community leden die een volgend project zoeken kunnen zichzelf presenteren en nieuwe uitdagende carrièremogelijkheden vinden.

  • Project Hub: Project Hub voorziet gebruikers van een centrale informatiebron, tools en begeleiding voor de succesvolle uitvoering van Pega projecten. De informatie wordt continu geactualiseerd en wordt gestructureerd aangeboden rondom de project levenscyclus en essentiële functionaliteit voor snelle en eenvoudige referentiedoeleinden.

“De definitie van ontwikkelaar is gewijzigd en betreft niet langer alleen de doorgewinterde professionals met uitgebreide codeer-ervaring. Mensen met verschillende ervaringsniveaus worden aangemoedigd om applicaties te creëren die hun organisaties ondersteunen bij hun digitale transformatie doelstellingen”, aldus Derk-Jan Brand, vice president Benelux en Nordics bij Pegasystems. “Pega Community verandert de manier waarop en door wie software wordt gebouwd. Alle gebruikers kunnen nu projecten realiseren en succesvol implementeren en daarmee hun persoonlijke loopbaan en organisatie een nieuwe wending geven.”

Over Pegasystems
Pegasystems is toonaangevend leverancier van software voor customer engagement en operationele excellence. Pega’s toepassingen kenmerken zich door de hoge mate van aanpasbaarheid. Het op een cloud-architectuur gebaseerde Pega PlatformTM stelt gebruikers in staat om applicaties snel in te zetten en uit te breiden om te kunnen voldoen aan strategische business eisen. Al vijfendertig jaar levert Pega mogelijkheden op het gebied van CRM en digital process automation (DPA), aangevuld met kunstmatige intelligentie (AI) en robotic proces automatisering (RPA), om 's werelds meest toonaangevende merken te helpen bij het realiseren van baanbrekende resultaten. Voor meer informatie: www.pega.com

Voor redactionele informatie:
Influx PR – Gerline van Wijnen – tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com