Zwolle, 6 februari 2013 -- Capital ID, specialist op het gebied van software voor Marketing Resource Management (MRM) en Digital Asset Management (DAM), is door Gartner gepositioneerd als nichespeler in het Magic Quadrant voor Marketing Resource Management*. Het bedrijf zag een sterke toename van klanten en verstevigde zijn leidinggevende positie.
Het Gartner-rapport over MRM, gebaseerd op een evaluatie
van ‘ability to execute’ en ‘completeness of vision’, helpt ondernemingen
te bepalen welke leveranciers geschikte strategische partner zijn voor het
automatiseren van marketingcommunicatie.
Dennis Steen ,
CEO van Capital ID: “De MRM-markt groeit en is enorm in beweging. Er komen
nieuwe spelers bij en tegelijkertijd is er sprake van consolidatie als gevolg
van overnames. De criteria die Gartner stelt voor het Magic Quadrant zijn
aangescherpt en ik ben daarom trots op onze positie.”
Klanten waarderen Capital ID niet alleen om de technische
oplossing, maar zien het bedrijf als een strategische partner. Capital ID streeft
een langdurige relatie met zijn klanten na.
* Gartner, Inc.,
“Magic Quadrant for Marketing Resource Management” by Kimberly Collins, 4
februari 2013.
Over het Magic Quadrant
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner's research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.
Over Capital ID
Capital ID richt zich op het automatiseren van marketingcommunicatie. Met de eigen ontwikkelde software genaamd ‘ID manager’ is Capital ID marktleider en internationale speler op het gebied van Marketing Resource Management (MRM) en Digital Asset Management (DAM). Tot Capital ID’s klantenkring behoren bedrijven als Randstad Holding, ABN AMRO, Starbucks, AkzoNobel, Rabobank, OHRA, KPN en Rijksoverheid. Capital ID werkt samen met partners in binnen- en buitenland, waaronder METIA, Charterhouse, NykampNyboer, en Pitney Bowes. Capital ID wordt geleid doorDennis Steen en AndrĂ©y
Prins. Het hoofdkantoor is gevestigd in Zwolle. Voor meer informatie zie www.capitalid.nl.
Capital ID richt zich op het automatiseren van marketingcommunicatie. Met de eigen ontwikkelde software genaamd ‘ID manager’ is Capital ID marktleider en internationale speler op het gebied van Marketing Resource Management (MRM) en Digital Asset Management (DAM). Tot Capital ID’s klantenkring behoren bedrijven als Randstad Holding, ABN AMRO, Starbucks, AkzoNobel, Rabobank, OHRA, KPN en Rijksoverheid. Capital ID werkt samen met partners in binnen- en buitenland, waaronder METIA, Charterhouse, NykampNyboer, en Pitney Bowes. Capital ID wordt geleid door
___________________________________________________________
Voor
redactionele informatie:
of:
Capital ID – Dennis Steen – tel: 06
51420626 – e-mail: d.steen@capitalid.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten