Pegasystems Inc. heeft tijdens PegaWorld de nieuwste versie van het Pega® Platform
gelanceerd. Het ontwikkelplatform is uitgerust met meer intelligentie,
flexibiliteit en verbeterde besturing waardoor gebruikers hun
applicatieontwikkeling kunnen versnellen en de klantbeleving vergroten. Dankzij
nieuwe AI en nieuwe mogelijkheden voor samenwerking en integratie, kunnen
organisaties sneller betere applicaties bouwen ter ondersteuning van hun
digitale transformatie initiatieven.
Pega Platform koppelt customer
engagement en operationele capaciteit aan geavanceerd case management, BPM,
robotisering, AI en decisioning, mobiele toepassingen en omni-channel UX op één
platform. Ook alle Pega customer engagement toepassingen profiteren van de
uitbreidingen en nieuwe mogelijkheden, waaronder Pega® Marketing, Pega®
Customer Service, Pega® Sales Automation en gerelateerde industrie apps. De
belangrijkste verbeteringen omvatten:
- Verbeterde
samenwerking met het nieuwe Real-time Notification Framework dat interne en externe
gebruikers informeert over de laatste projectactiviteit in Pega Platform,
zoals de laatste veranderingen aan apps in ontwikkeling of nieuwe
gesprekken tussen projectleden.
- Verbeterde
AI controle en overzicht met de nieuwe AI Studio voor de creatie en het sturen
van voorspellende modellen vanaf één centrale locatie.
- Uitgebreider
overzicht via de nieuwe Robotic Automation Console die de inzet en het beheer van
alle automatisering vereenvoudigt, waaronder robotics met en zonder toezicht binnen een en dezelfde
interface.
- Slimmere
verwerking klanten email door de toepassing van AI voor beter begrip van de
klant en zijn intenties en automatische vervaardiging van nieuwe cases
bediend vanuit het juiste case type
- Betere
integratie met third-party DevOps tools zoals Jenkins, JFrog en Selenium via nieuwe plug-ins
voor naadloze verbindingen.
- Aanvullende
cloud keuzemogelijkheden voor third-party cloud platforms met nieuwe
ondersteuning waardoor het Pega Platform inzetbaar is op Pivotal Cloud
Foundry, Microsoft Azure en AWS.
Deze laatste release omvat ook
andere belangrijke Pega Platform mogelijkheden die eerder dit jaar beschikbaar
kwamen, zoals:
- Pega® Intelligent Virtual Assistant – een AI ondersteunde bot die
applicaties verandert in slimme assistenten op elk willekeurig kanaal –
van SMS en email tot Facebook, Alexa, Slack en meer.
- Pega® Agile Workbench – een nieuwe visuele
applicatie-ontwikkeltool waarmee bedrijven en IT perfect kunnen
samenwerken om sneller betere software op de markt te kunnen brengen.
- Pega® Workforce Intelligence samengevoegd binnen Pega CRM applicaties waarmee bedrijven de
effectiviteit van hun sales -en klantenservice kunnen optimaliseren met
desktop analytics, machine learning en robotisering.
Pega Platform verbindt
bestaande systemen en organisatorische silo´s, vereenvoudigt de klantbeleving
en verbetert de operationele efficiency. Pega biedt een codevrije omgeving met
een visuele benadering hetgeen leidt tot een versnelde ontwikkeling, snellere
iteraties en minder ontwikkelkosten. De nieuwe release van het Pega Platform is
later deze maand beschikbaar. Ga voor meer informatie over Pega Platform
naar http://www.pega.com/products/pega-7-platform
“Om aan de klantbehoeften
te kunnen blijven voldoen, moeten bedrijven zich nog sneller aanpassen dan de
snelheid waarmee de markt verandert”, aldus Kerim Akgonul, senior vice
president products bij Pegasystems. “Pega Platform schept de voorwaarden
voor echte digitale transformatie met flexibele en schaalbare technologie die
elke beweging van onze klanten ondersteunt. Deze laatste versie met verhoogde
intelligentie, meer flexibiliteit en meer overzicht borduurt voort op ons
toonaangevende platform waarmee organisaties qua innovatie voorop kunnen
blijven lopen.”
Bronnen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten