maandag 30 oktober 2017

Intelligente digitale visitekaartjes van IBCARD

Persbericht                                                                          
Intelligente digitale visitekaartjes van IBCARD
Uitgebreide contact-, informatie- en rapportagemogelijkheden in een digitale jas

Amsterdam, 30 oktober 2017 -- IBCARD introduceert in Nederland de intelligente business cards van Supadata Digital Identity. Medewerkers van een bedrijf kunnen hun prospects of klanten direct elektronisch voorzien van een digitaal visitekaartje met zeer uitgebreide informatie- en contactmogelijkheden. Het maakt directe connectiviteit via diverse kanalen mogelijk.
Met IBCARD’s digitale visitekaartjes worden (persoonlijke) contacten via cross-platform instant messaging applicaties geïntegreerd in een wereld waar direct informatie delen belangrijk is om zowel corporate als personal identity branding uit te breiden. Daarnaast is het een waardevolle business intelligence tool omdat het uitgebreide rapportage en analyses biedt wat het effect op de diverse (verkoop)­­kanalen inzichtelijk maakt.
Een elektronische intelligente kaart is een essentieel bedrijfsmiddel. Door middel van innovatieve technologie worden de voordelen van business intelligence en online marketing gecombineerd met een traditioneel visitekaartje. Het is makkelijk aan te passen om een persoonlijke ervaring voor klanten te creëren en een eenvoudige en efficiënte manier voor het opbouwen en uitbreiden van het netwerk. Ook is eenvoudig te volgen wie de kaart ontvangt of om effectieve netwerkers of bijvoorbeeld verkoopspecialisten te identificeren en biedt geïntegreerde marketinganalyses en rapportages.
De service van IBCARD stelt gebruikers in staat om het traditionele visitekaartje op een geheel nieuwe wijze te gebruiken. Een digitale kaart wordt gestuurd naar relaties. In een overzicht is te zien wie de digitale kaart heeft ontvangen of wie deze heeft verwijderd. Maar ook of de kaart is doorgezonden naar een ander persoon binnen een organisatie, of daarbuiten. Bij aanpassingen aan de kaart worden alle uitstaande kaarten automatisch bijgewerkt, bijvoorbeeld een wijziging van een telefoonnummer wordt direct bij alle contacten doorgevoerd zonder dat zij ook maar iets hoeven te doen.
De business card van IBCARD verbindt mensen direct en creëert krachtige netwerken. Bovendien maakt het ook makkelijk en uitgebreid verkoopmanagement mogelijk. Het succes van een verkoopteam is te meten via geïntegreerde marketinganalyses.
"We leven en werken in twee verschillende werelden; de virtuele wereld en de fysieke wereld. Met de introductie van het intelligente visitekaartje is er nu een product dat de onbeperkt voordelen van online business intelligence combineert met de traditionele functie van een visitekaartje ”, stelt Fred de Haas, managing director IBCARD. “Zoals we allemaal weten, is netwerken uiterst tijdrovend, maar honderd procent essentieel voor zakelijk succes."
IBCARD, Keurenplein 41, Unit A2444, 1069 CD Amsterdam.
T: +31 84 870 7027, F: +31 84 730 9782, M: +31 611 921 909, Email: info@ibcard.nl http://www.ibcard.nl/

Over IBCARD
Met de digitale business cards van IBCARD worden (persoonlijke) contacten geïntegreerd met cross-platform instant messaging applicaties zoals SMS, Email en WhatsApp om zowel corporate als personal identity branding uit te breiden en te laten groeien. Daarnaast is het een waardevolle business intelligence tool omdat de service uitgebreide rapportage en analyses biedt waardoor het effect van de diverse (verkoop-) kanalen inzichtelijk is.

     





Noot voor de redactie:
Voor redactionele informatie kunt u contact opnemen met Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055 3663034 of e-mail: ibcard@influx-pr.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten