donderdag 21 maart 2013

OpenText transformeert BPM met nieuwe Smart Process Applications


Hoofddorp, 21 maart 2013 – OpenText, een wereldwijde marktleider op het gebied van Enterprise Information Management (EIM), lanceert OpenText Smart Process Applications. Deze applicaties zijn ontworpen om organisaties de mogelijkheid te geven om sneller winst vanuit hun Business Process Management Suite (BPMS)-investeringen te realiseren. OpenText Smart Process Applications integreren de OpenText BPM-oplossingen met belangrijke OpenText EIM-producten om organisaties mogelijkheden te bieden voor het beter beheren van hun procesgebaseerde activiteiten en bedrijfsinformatie. 

“Wat bedrijven nu nodig hebben is een nieuwe generatie flexibele, aanpasbare apps die de rommelige en onvoorspelbare processen en collaboration activiteiten aanpakken die centraal staan in iedere organisatie”, schrijft Andrew Bartels, vice president, principal analyst bij Forrester Research, Inc. “Managers hebben behoefte aan wat wij noemen ‘smart process applications’ – een nieuwe generatie verpakte applicaties die speciaal zijn ontworpen voor dit soort collaboration activiteiten.” 1 Onderzoek van Forrester voorspelde dat de gecombineerde markt voor deze producten zal groeien tot $34 miljard in 2015. 2


“OpenText heeft Smart Process Applications naar een hoger niveau getild. Daarmee reageren we op de verschuiving in de eisen vanuit de markt en doen we wat we beloven met onze EIM-strategie”, zegt Mark J. Barrenechea, CEO van OpenText. “We voorzien zakelijke gebruikers van kant-en-klare bouwblokken die procesmodellen, applicatielogica, persoonlijke gebruikservaringen en caseconfiguraties bevatten. Zo helpen we onze klanten flexibel te blijven om de altijd veranderende verwachtingen van de klant bij te kunnen houden.”

OpenText biedt als eerste in de markt geïntegreerde Smart Process Applications van één enkele leverancier. Daarmee blijft OpenText krachtige oplossingen leveren op basis van zijn OpenText EIM-portfolio en –visie. Deze Smart Process Applications bouwen voort op de basis van OpenText’s toonaangevende proces- en casemanagementoplossingen (Business Process Management) geïntegreerd met krachtige producten, zoals: Content Server (Enterprise Content Management), Capture Center (Information Discovery), StreamServe (Customer Experience Management) en meer. Bovendien ondersteunen OpenText Smart Process Applications de meest voorkomende horizontale en verticale processen die belangrijk zijn binnen een bedrijf, en kunnen ze al binnen dertig dagen klaar zijn voor gebruik.


OpenText Smart Process Applications bevatten:
·         Assure for Customer Service – biedt gestandaardiseerde reactiescenario’s, intuïtieve self-service aanbiedingen, geautomatiseerde correspondentie, performancerapportage, data-integratie via meerdere systemen, changemanagement en mogelijkheden voor caseload-vermindering, gericht op het leveren van zeer goede  klantenservice en interactie met klanten.
·         Assure for Human Resources – biedt ondersteuning voor veelvoorkomende werkzaamheden, zoals recruitment en on-boarding, waarbij gebruik gemaakt wordt van een aanpasbaar, flexibel platform dat persoonlijke informatie toegankelijk maakt voor medewerkers. Het verbetert ook de consistentie en responstijd voor verzoeken, het vermindert papieren bestanden en processen en verbetert het inzicht in activiteiten en service level metrics.
·         Client Management for Insurance – biedt een geconsolideerd en volledig overzicht van klantinteracties, -cases, -processen, -content en –correspondentie over de back-office en klantenservicewerkzaamheden van verzekeringsmaatschappijen, waaronder informatie en interacties van alle klanten, intermediairs (zoals beurshandelaren en agents) en interne op klant en beleid gerichte stakeholders.

“OpenText heeft ons de belangrijke mogelijkheid gegeven om bij te kunnen blijven met de strategie en groeidoelstellingen van ons bedrijf. We hebben nu de middelen om onze werkzaamheden te stroomlijnen en onze medewerkers een compleet overzicht te geven van de ervaringen van onze klanten binnen onze hele afdeling operationele zaken”, zegt Graeme Turner, chief strategy, projects & technology officer bij AIA Australia. “We kijken ernaar uit om samen met OpenText de oplossing uit te breiden naar onze toekomstige strategische initiatieven en we blijven onze middelen inzetten om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren.” AIA Group Limited en zijn dochterondernemingen bestaan uit de grootste onafhankelijke beursgenoteerde pan-Aziatische levensverzekeringsgroep ter wereld, met een ruime aanwezigheid in vijftien markten in Azië-Pacific. AIA Australia biedt overlijdensdekking aan meer dan twee miljoen Australiërs. 

PSCU, een toonaangevend leverancier van traditionele en online financiële diensten aan kredietleveranciers, gebruikt OpenText Assure om de klantenservice te verbeteren en de productiviteit te maximaliseren. “Dankzij OpenText konden wij nieuwe procesgebaseerde diensten uitrollen in 25% van de tijd, onze work queues verminderen met 30% en meer dan $300,000 besparen”, zegt Daniel Rosen, directeur van Center for Process Excellence, PSCU. Voor meer informatie over de successen van PSCU: bekijk de video en download de casestudy.

OpenText Smart Process Applications laten zowel de nieuwste sociale en mobiele mogelijkheden zien als analytics, dynamic case management en self-service portals. OpenText Smart Process Applications hebben de volgende voordelen:
·         Snelle waarde – OpenText’s out-of-the-box, processpecifieke bouwblokken stellen organisaties in staat om succesvolle applicaties te ontwerpen en op te leveren in slechts dertig dagen. Zo zorgen ze voor de snelle winst die belangrijk is voor onze klanten en hun time-to-market-doelstellingen.
·         Beter inzicht – Geeft inzicht in en over alle afzonderlijke applicaties en informatie, waarmee managers en leidinggevenden een uitgebreid, real-time en geschiedenisoverzicht hebben van gestructureerde en ongestructureerde proceswerkzaamheden.
·         Kosteneffectieve flexibiliteit – Stelt organisaties in staat om te innoveren en bij te blijven met de veranderingssnelheid die hun medewerkers, partners en klanten wensen. Het flexibele, bedrijfsvriendelijke karakter van de procesgebaseerde applicaties maakt de business minder afhankelijk van de IT-afdeling voor de dure en tijdrovende aanpassingen.

OpenText International BV – Zuidtoren, Taurusavenue 15, 2132 LS Hoofddorp – T. +31 (0)23 5652333

Beschikbaarheid
OpenText Smart Process Applications zijn per direct beschikbaar vanuit  OpenText als cloudgebaseerde oplossingen met ondersteuning voor mobiele apparaten. Voor meer informatie over OpenText Smart Process Applications, kunt u terecht op www.opentext.com/SmartProcessApplications en lees zeker ook onze recente Smart Process Applications artikelen ons Because Process Matters blog

Download een gratis exemplaar van Forrester Research, Inc 's rapport "Smart Process Applications een Big Business Gap Fill" op: www.opentextbpm.com/SmartProcessAppsReport of schrijf u in voor OpenText’s Smart Process Applications webinar met Forrester Vice President en Principal Analyst, Craig LeClair, op 20 maart.

Voor meer informatie over OpenText EIM:
·         Lees het blog van Mark Barrenechea, OpenText’s CEO
·         Ga naar het OpenText EIM Resource Center, met de nieuwste klantvideo’s, whitepapers en meer
·         Kom ons persoonlijk ontmoeten tijdens onze aankomende OpenText EIM Days
·         Volg OpenText op Twitter @opentext en op Facebook op http://www.facebook.com/opentext

Geen opmerkingen:

Een reactie posten