woensdag 26 februari 2014

Pegasystems' Next-Best-Action-Marketing oplossing






Pegasystems' nieuwste marketingoplossing maakt voorspellende, gepersonaliseerde aanbiedingen mogelijk via het mobiele kanaal
Amsterdam, 26 februari 2014 - Pegasystems, marktleider op het gebied vanBusiness Process Management (BPM) en leidend leverancier van Customer Relationship Management (CRM)-oplossingen, heeft de nieuwste versie van zijn  Next-Best-Action-Marketing oplossing geïntroduceerd. Dankzij de uitgebreidere outbound-mogelijkheden van de nieuwe release kunnen marketeers zich beter richten op klanten in het mobiele kanaal. Door specifieke geografische locaties te definiëren zijn real-time aanbiedingen beter af te stemmen op de locatie waar een klant communiceert met een bedrijf.
Met Pega hebben marketeers directe controle op het ontwikkelen en aansturen klantgerichte marktstrategieën. Een manier om winstgevendheid te bevorderen en customer relationship te optimaliseren middels differentiatie, branding, klantbehoud, up- en cross-selling. De nieuwste versie van Next-Best-Action-Marketing stelt bedrijven in staat om met de ‘connected customer' in gesprek te komen via diverse kanalen, met de mogelijkheid om real-time aanpassingen te doen en zo een relevant aanbod te presenteren aan de betreffende klant. Deze Build for Change® filosofie is ingebouwd in de nieuwe mogelijkheden voor mobiele integratie - met Apple PassbookTM en dynamische micrositemogelijkheden - om doelgerichter te converseren met een klant via meerdere kanalen en apparaten.
Pega Next-Best-Action-Marketing heeft uitgebreide mogelijkheden die inspelen op de veranderende behoeften van de huidige marketingorganisaties. Het geeft marketingmanagers en marketinganalisten de mogelijkheid om snel het ontwerp vast te leggen en de beste strategie voor klantenservice uit te voeren voor iedere situatie en elk communicatiekanaal; een mix van traditionele campagnes met contextuele en event-driven real-time aanbiedingen. Het systeem is in staat zich dynamisch aan te passen aan de doelstellingen van de klant en aan die van de organisatie, waarbij het juiste evenwicht zorgt voor de best mogelijke uitkomst van elke interactie, ongeacht het communicatiekanaal. Pega Next-Best-Action-Marketing is, net als alle Pega-oplossingen, beschikbaar voor implementatie op locatie of in de Pega Cloud.
"Marketing campagnes worden steeds klantgerichter. Het gebruik van big data met voorspellende mogelijkheden zorgt ervoor dat de juiste gesprekken via de verschillende kanalen gevoerd kunnen worden. Organisaties kunnen nu op het juiste moment via mobiele kanalen gebruikmaken van contextueel relevante en rendabele aanbiedingen; een krachtig hulpmiddel voor huidige marketeers", aldus Rob Walker Vice President, Decision Management bij Pegasystems. "Het gebruik van geolocatie in combinatie met voorspellende en adaptive analytics geeft marketeers extra mogelijkheden op het gebied van het aanbieden van de juiste informatie, het genereren van omzet, het verlagen van klantverloop en het bouwen aan langdurige klantwaarde."
Pega Next-Best-Action-Marketing beheert klantrelaties via inbound en outbound kanalen. De oplossing beoordeelt continu de klant, de situatie en de algehele zakelijke doelen om dynamisch relevante acties of aanbiedingen te adviseren dankzij functies als geolocatie gerichte marketing, outbound bundeling van aanbiedingen, integratie met Apple PassbookTM, Mobile In-App Marketing via meldingen en microsites en landingspagina's.
Meer informatie en productspecificaties zijn beschikbaar via: Pega Marketing homepage en Pega Marketing data sheet
Pegasystems, Viñoly Building, Claude Debussylaan 20b, 1082 MD Amsterdam
Telefoon: 020 3057490, Website: 
www.pega.com.
Over PegasystemsPegasystems biedt toonaangevende organisaties een vernieuwende manier om hun klantervaring te optimaliseren en operationele processen te automatiseren. Onze gepatenteerde Build for Change®-technologie stelt zakelijke gebruikers in staat om bedrijfskritische systemen te creëren en te ontwikkelen. Pegasystems is erkend leider in business process management en staat ook op de ranglijst als leider in customer relationship management-software van toonaangevende analisten. Meer informatie over Pegasystems is te vinden op: www.pega.com.
Voor redactionele informatie:Influx PR - Gerline van Wijnen- tel: 055 366 3034, e-mail: pega@influx-pr.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten