dinsdag 3 oktober 2017

Uniserver Scale Up: nieuw programma voor ambitieuze partners

                                                             
Persbericht                                                                                               
Uniserver Scale Up: nieuw programma voor ambitieuze partners
Ruimte voor IT-resellers om klanten zo strategisch mogelijk in de cloud te ondersteunen

Alkmaar, 3 oktober 2017
Uniserver, aanbieder van cloudhostingdiensten in Nederland en toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur, introduceert het nieuwe partnerprogramma ‘Scale Up’. Dit biedt IT-dienstverleners (System Integrators, Value Added Resellers & SaaS leveranciers) een ready-to-go service om hun klanten naar de cloud te brengen. 

Met Uniserver Scale Up kunnen partners een kwalitatief hoogstaande oplossing aan hun klanten bieden en een verdere groei stimuleren. Partners hebben met Scale Up alle capaciteit voorhanden om zich in te leven in hun klanten en marktproposities. Daarmee kunnen ze klanten goed ondersteunen met IT-oplossingen op maat die hen op voorsprong zetten in hun markt.
Met de explosief groeiende vraag naar cloudservices, komen bepaalde strategische keuzes voor IT-partners ook aan de oppervlakte. “Investeer je bijvoorbeeld zelf nog in een datacenter? En hoe zit het eigenlijk met jouw eigen schaalbaarheid en beveiliging?”, zegt Raymond Weltens, Marketing Manager van Uniserver. “Uiteindelijk wil je je klanten de juiste kwaliteit, stabiliteit en certificeringen kunnen bieden. Juist daarom heeft Uniserver dit nieuwe partnerprogramma Scale Up opgezet.”

Binnen het Scale Up programma biedt Uniserver vier partnerschap levels. Hoe hoger het level dat wordt bereikt, hoe meer voordelen voor de partners. Uniserver vraagt van zijn partners ook om zich constant te blijven bekwamen bijvoorbeeld door deelname aan Uniserver trainingen/workshops. Want voor alle bedrijven is het van groot belang om een duidelijke visie voor de toekomst te hebben. Weltens: “We willen onze partners zoveel mogelijk stimuleren om gebruik te maken van de ondersteuning die we bieden, op welk vlak dan ook. Naarmate een partner groeit, groeit ook de samenwerking. En, daarvan zijn we overtuigd, dit heeft ook een positief effect op onze gezamenlijke groei.”

De behoefte aan flexibele en betrouwbare infrastructuur vult Uniserver in als echte Nederlandse partij; met twee datacenters in Amsterdam, één in Maastricht en een helpdesk die 24/7 beschikbaar is. Het gezamenlijke belang met de IT-partners om eindklanten op basis van kwaliteit te ontzorgen en IT simpel te maken; gegarandeerd met de beste certificeringen en 99,98% beschikbaarheid.

“Als IT-partner is het belangrijk dat je de ruimte krijgt klanten zo strategisch mogelijk te ondersteunen. Wel zo prettig als je dan de beste cloudinfra-oplossingen flexibel kunt afnemen, afrekenen en vermarkten.”, benadrukt Ronald Bezuur, Managing Director van Uniserver. “Van kleine stapjes in de cloud tot volledige digitale transformatie, net wat past bij de klant. Zo zorg je ervoor dat klanten kunnen profiteren van kansen in een snel veranderende IT-wereld. Onze partners kunnen zich daardoor focussen op hun rol als trusted advisor.”

Voor meer info over het partnerprogramma: www.uniserver.nl/partnerprogramma_scaleup/ 

Over Uniserver
Met het hoofdkantoor in Alkmaar en state-of-the-art datacenters in Nederland levert Uniserver sinds 2000 cloudhostingdiensten in Nederland en is toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur. De missie van Uniserver is: IT simpel maken.
De combinatie van Noord-Hollandse genen, de drive om continu te innoveren, het indirecte businessmodel én de beste mensen zorgen voor het onderscheidend vermogen van Uniserver. De bedrijfscultuur maakt Uniserver anders, eigenzinnig, ambitieus en nuchter. Dat betekent dat het samen met de partners dat stapje extra zet om eindklanten de beste oplossing te bieden. In 2015 is Uniserver uitgeroepen tot HP Service Provider of the Year. In 2016 werd Uniserver benoemd tot Veeam Platinum Cloud Partner en in 2017 als HPE Cloud Distributor of the Year. Meer informatie: www.uniserver.nl.


Noot voor de redactie:

Voor redactionele informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055 3663034 of e-mail: uniserver@influx-pr.com

maandag 2 oktober 2017

Partnership tussen Carerix en Jobdigger verhoogt de kwaliteit van leadgeneratie binnen de recruitmentsector


Carerix, leverancier van recruitment oplossingen voor corporate recruiters en intermediairs, en Jobdigger zijn een partnership aangegaan waarbij de vacaturezoekmachine van Jobdigger is geïntegreerd binnen het Carerix-platform. Hierdoor kunnen recruiters binnen de Carerix-omgeving kwalitatief hoogstaande leads genereren. Dankzij de integratie is het kopiëren van gegevens verleden tijd hetgeen de kans op fouten vermindert en bovendien een tijdsbesparing oplevert voor de recruiters. Zij hebben met één druk op de knop een compleet, nauwkeurig en actueel vacatureoverzicht, verrijkt met contactgegevens en zonder dubbele vacatures.

Jobdigger is een vacaturezoekmachine voor arbeidsmarktprofessionals met als doel om de hele online arbeidsmarkt (inclusief jobboards, sociale media en corporate websites) inzichtelijk te maken. Jobdigger richt zich op klantgroepen als uitzendorganisaties, outplacementbureaus, recruiters en bedrijven die geïnteresseerd zijn in arbeidsmarktanalyses. Uitzendorganisaties en werving- en selectiebedrijven gebruiken Jobdigger voornamelijk voor leadgeneratie. Zo krijgen intercedenten bijvoorbeeld te zien welke vacatures er de afgelopen dag(en) zijn geplaatst door bedrijven binnen een straal van 15 kilometer.

Terwijl andere bronnen, zoals Google, maar een deel van de online vacaturemarkt blootleggen, bieden wij met Jobdigger de meest complete, nauwkeurige en actuele oplossing voor arbeidsbemiddelaars die op zoek zijn naar leads”, aldus Björn Hijmans, oprichter en mede-eigenaar van Jobdigger. “Dankzij de integratie in Carerix kunnen recruiters in Jobdigger eenvoudig belangrijke leads vinden en vervolgens de rest van het lead-traject oppakken. Na een succesvol afgeronde pilot is de eerste gezamenlijke klant een feit, namelijk uitzendorganisatie Iduet. We hopen dat er nog vele zullen volgen.”


“Voor Carerix heeft de samenwerking met Jobdigger belangrijke toegevoegde waarde”, stelt Reinald Snik, CEO van Carerix. “Jobdigger geeft inzicht in de volledige Nederlandse online arbeidsmarkt. Het stelt onze klanten in staat om proactief in te spelen op de arbeidsvraag met de inzet van Big Data en analysemogelijkheden.”

dinsdag 12 september 2017

Carerix primeur met realtime arbeidsmarktdata toegepast binnen het ATS

Carerix, leverancier van recruitmentoplossingen voor corporate recruiters en intermediairs heeft het DoelgroepenDashboard, ontwikkeld door Intelligence Group en Jobdigger, geïntegreerd binnen het eigen ATS. Direct gekoppeld aan de vacatures binnen het Carerix-platform, biedt het DoelgroepenDashboard realtime arbeidsmarktdata van de beoogde doelgroep. Het invullen van alleen de functienaam is voldoende. Het dashboard geeft vervolgens toegang tot realtime data van de vacature, de kandidaat en de markt. Zo kunnen recruiters zien hoe ze het beste de doelgroep kunnen verleiden en hoe ze slimmer kunnen werven via de juiste kanalen.

Realtime doelgroepinformatie is in de huidige recruitmentmarkt van essentieel belang om succesvol te kunnen recruiten. Hoe lastig is de doelgroep te werven? Hoe lang staat een vacature gemiddeld open? Welke (social) media moet ik inzetten? Is de doelgroep actief of latent?

Huntlijst van talent
Om die reden hebben Jobdigger en Intelligence Group hun data gebundeld en samen het DoelgroepenDashboard ontwikkeld. Deze innovatieve tool geeft onder meer inzicht in de (regionale) wervingshaalbaarheid van de doelgroep, schaarste-ontwikkeling, sourcingsdruk, (marktconform) salaris, pullfactoren, belangrijkste wervingskanalen en veelgebruikte apps en social media. Bovendien is het mogelijk een huntlijst te maken van bedrijven waar talent zit. Dit voorkomt ‘zoeken op de verkeerde plek’.

Volgens Geert-Jan Waasdorp, directeur en oprichter van Intelligence Group is deze tool onmisbaar voor iedere recruiter of werkgever die op zoek is naar geschikt talent. “Onze tool is actueel, snel, realtime en te gebruiken voor alle functies. De database kent 75.000 functies. Als de functienaam niet wordt herkend weet je als bedrijf meteen waar het wervingsprobleem zit. Eigenlijk geeft het DoelgroepenDashboard alles, behalve de naam van de kandidaat. Maar wel bij welk bedrijf hij/zij op dit moment werkt of welk bureau je het beste kunt inschakelen om te werven.”

Arco Westbroek, chief product owner Carerix: “Voor moderne, effectieve en datagedreven recruitment is deze koppeling een volgende belangrijke stap in recruitment process automation. Wij zijn trots om de eerste ATS-leverancier te zijn die realtime doelgroepinformatie nu rechtstreeks beschikbaar heeft binnen het Carerix-platform. Dit zorgt ervoor dat recruiters in gesprekken met opdrachtgevers/hiringmanagers alle feiten van de doelgroep kennen en het professionele gesprek kunnen aangaan voor de juiste match.”


Bekijk een korte demo van het DoelgroepenDashboard in Carerix. 


Scholten Awater en Uniserver sluiten partnerovereenkomst

Persbericht                                                                                                     
Scholten Awater en Uniserver sluiten partnerovereenkomst
Infrastructure-as-a-Service (IaaS) biedt klanten Scholten Awater flexibiliteit en slagkracht

Alkmaar, 12 september 2017
Uniserver, aanbieder van cloudhostingdiensten in Nederland en toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur, en Scholten Awater, dé IT-hardware dienstverlener voor Nederland, hebben een partnerovereenkomst gesloten.  Scholten Awater gaat zijn klanten de mogelijkheid bieden om Uniserver’s Infrastructure as a Service te gebruiken. Met dit platform biedt Scholten Awater de mogelijkheid om flexibel virtuele resources samen te stellen om organisatiespecifieke IT-infrastructuur mee in te richten. Het platform voldoet aan de strengste data compliance en integriteiteisen.

Scholten Awater, nu onderdeel van Infotheek Group, is in 1993 opgericht met een duidelijke visie op de IT-wereld: IT moet eenvoudiger! Scholten Awater ontzorgt grote organisaties met totaaloplossingen van hardware, services en de bijbehorende dienstverlening en is marktleider op dit gebied.

De ontwikkelingen in IT gaan snel. Er is een enorme toename van devices, apps en data. Daarnaast verandert de manier van werken en hebben gebruikers steeds meer wensen; ze willen altijd en overal kunnen werken. Scholten Awater heeft al specifieke totaaloplossingen op het gebied van mobility, hybrid cloud en security. Maar voor alle bedrijven is het van groot belang om een duidelijke visie voor de toekomst te hebben. 

“Er is geen oplossing die voor alle organisaties werkt, het is een proces waarin iedere organisatie moet bepalen welke oplossingen geschikt zijn voor de eigen organisatie”, stelt Luuk Slaats, Commercieel Directeur Scholten Awater. “Het is belangrijk dat de IT-afdeling niet wordt gezien als een vertragende factor, maar als een innovatieve partner. Infrastructure-as-a-Service (IaaS) maakt bedrijven flexibeler en slagvaardiger in een markt waar technologische ontwikkelingen elkaar in een razend tempo opvolgen”, vervolgt Luuk Slaats. “Als partner van Uniserver hebben we nu de mogelijkheid om onze klanten een solide en uitgebreide IT-basisin­fra­structuur te bieden die voldoet aan de strengste data compliance en integriteiteisen. Scholten Awater kan de on premise IT-infrastructuur leveren en dit combineren met clouddiensten van Uniserver; alles met op de klant afgestemde passende SLA's.”

“De trend van on-premise naar services vanuit de cloud of eventuele mix-vormen wordt steeds belangrijker”, stelt Ronald Bezuur, Managing Director van Uniserver. “Een krachtige partner als Scholten Awater met een vergelijkbare visie is voor Uniserver dus ook van groot belang. IT is er om bedrijven te helpen presteren en niet om zorgen over te hebben. Zij willen zich immers concentreren op de eigen bedrijfsvoering.”
“De samenwerking tussen Scholten Awater (Platinum Partner van HPE) en Uniserver (HPE Partner Ready Service Provider), is een goed voorbeeld van de manier waarop HPE en haar partners samen oplossingen bieden waarmee klanten naar behoefte capaciteit kunnen op- en afschalen. Wij zijn er trots op dat wij de betrouwbare infrastructuur leveren die ten grondslag ligt aan deze cloudpropositie”, aldus Marco Lesmeister, Sales Director HPE.

Over Uniserver
Met het hoofdkantoor in Alkmaar en state-of-the-art datacenters in Nederland levert Uniserver sinds 2000 cloudhostingdiensten in Nederland en is toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur. De missie van Uniserver is: IT simpel maken.
De combinatie van Noord-Hollandse genen, de drive om continu te innoveren, het indirecte businessmodel én de beste mensen zorgen voor het onderscheidend vermogen van Uniserver. De bedrijfscultuur maakt Uniserver anders, eigenzinnig, ambitieus en nuchter. Dat betekent dat het samen met de partners dat stapje extra zet om eindklanten de beste oplossing te bieden. In 2015 is Uniserver uitgeroepen tot HP Service Provider of the Year. In 2016 werd Uniserver benoemd tot Veeam Platinum Cloud Partner en in 2017 als HPE Cloud Distributor of the Year. Meer informatie: www.uniserver.nl


Noot voor de redactie:

Voor redactionele informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055 3663034 of e-mail: Uniserver@influx-pr.com

dinsdag 5 september 2017

Wanbound nieuwe partner Uniserver

Persbericht                                                                                                     

Partnership met Uniserver voegt waarde toe aan rol Wanbound bij klanten

Alkmaar, 5 september 2017
– Uniserver, aanbieder van cloudhostingdiensten in Nederland en toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur, en Wanbound hebben een partner­overeenkomst gesloten.  Wanbound  koos met overtuiging voor Uniserver als cloudpartner omdat ze de best passende dienstverlening en service bieden, gecertificeerd zijn en met kwalitatief hoogstaande datacenters werken.

Wanbound is meer dan alleen een leverancier en systeembeheerder. Het biedt zijn klanten een compleet product- en dienstenportfolio. De in Woerden gevestigde managed service provider biedt mkb-bedrijven managed services aan voor een vast bedrag per maand per medewerker. Voor dat bedrag vult Wanbound de complete ICT-dienstverlening in: van de servicedesk tot strategisch advies en van officeapplicaties tot cloud- en infraoplossingen. De keuze van de beste passende technische ICT-oplossingen maakt Wanbound voor deze premier service klanten zelf.
Martijn Hogenboom, Operations Directeur Wanbound: ‘Wij gaan voor partnership met onze klanten en willen excelleren in alle ICT-deelgebieden. Om dat te kunnen, moeten we verantwoordelijkheid durven nemen voor de geboden ICT-oplossingen en voorop blijven lopen in de markt. Ons nieuwe partnership met Uniserver sluit daar naadloos op aan.”  

Wanbound neemt zo de verantwoordelijkheid voor de ICT-continuïteit van zijn klanten”, stelt  Martijn Hogenboom. “Daarnaast creëren we met deze aanpak ook tijd en ruimte om bij klanten op directieniveau te kunnen sparren over wat ICT kan betekenen voor de verdere ontwikkeling van het bedrijf, in plaats van alleen gesprekken te voeren over ICT in de dagelijkse business.”
Inherent aan deze vorm van samenwerking voor Wanbound is dat ze het aan de klanten verplicht zijn om scherp en up-to-date te blijven. De eigen ambitie ligt zelfs nog hoger dan dat: Wanbound wil excelleren en vooroplopen in de markt. Voor een aantal ICT-deelgebieden heeft Wanbound zelf voldoende kennis, ervaring en capaciteit in huis om de nieuwe ontwikkelingen, zowel technisch als qua regelgeving, op de voet te volgen en tijdig te integreren in de eigen dienstverlening. Voor een aantal ICT-deelgebieden kiest Wanbound ervoor om samen te werken met partners.

De cloud is zo’n deelgebied waarin we zelf nooit de schaalgrootte kunnen bereiken die noodzakelijk is om kwalitatief de beste te zijn en te blijven innoveren. We hebben gezien en ervaren dat de redundantie bij Uniserver zeer hoog is waardoor de continuïteit gegarandeerd is”, aldus Martijn Hogenboom. Uniserver heeft het bijvoorbeeld technisch zo goed voor elkaar dat we de cloudservers, waar onze klanten gebruik van maken, kunnen beheren alsof het onze eigen servers zijn.

Ronald Bezuur, Managing Director van Uniserver: “Door dit partnership met Uniserver kan Wanbound proactief de beste oplossingen voor de klant inzetten en belangrijke veiligheidsissues, zoals disaster recovery en antivirus- en spamoplossingen, standaard goed regelen. Daarnaast is voor Wanbound belangrijk dat ze klanten zo een betrouwbare, veilige en optimaal ingerichte cloudomgeving bieden zonder dat ze daarvoor in de dagelijkse operatie te maken krijgen met een andere serviceorganisatie.”


Over Uniserver

Met het hoofdkantoor in Alkmaar en state-of-the-art datacenters in Nederland levert Uniserver sinds 2000 cloudhostingdiensten in Nederland en is toonaangevend op het gebied van cloudinfrastructuur. De missie van Uniserver is: IT simpel maken.
De combinatie van Noord-Hollandse genen, de drive om continu te innoveren, het indirecte businessmodel én de beste mensen zorgen voor het onderscheidend vermogen van Uniserver. De bedrijfscultuur maakt Uniserver anders, eigenzinnig, ambitieus en nuchter. Dat betekent dat het samen met de partners dat stapje extra zet om eindklanten de beste oplossing te bieden. In 2015 is Uniserver uitgeroepen tot HP Service Provider of the Year. In 2016 werd Uniserver benoemd tot Veeam Platinum Cloud Partner en in 2017 als HPE Cloud Distributor of the Year. Meer informatie: www.uniserver.nl


Noot voor de redactie:

Voor redactionele informatie of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met Influx PR, Jakob Brons, telefoon: 055 3663034 of e-mail: Uniserver@influx-pr.com

woensdag 30 augustus 2017

Carerix verhuist naar Cornerstone Business park Rotterdam The Hague Airport

Carerix, leverancier van recruitment oplossingen voor corporate recruiters en intermediairs, verhuist op maandag 11 september naar de nieuwe locatie op Rotterdam Airport. Het nieuwe onderkomen voldoet beter aan de internationale (groei) ambities van Carerix waarbij vliegveld en hotels op een steenworp afstand zijn gelegen.

Reinald Snik, CEO van Carerix is trots op de nieuwe locatie: Na bijna 14 jaar succesvol te hebben geopereerd vanaf het universiteitsterrein van de TU in Delft, zijn we toe aan een nieuwe stap. Carerix is de afgelopen jaren sterk gegroeid en dit vraagt om passende huisvesting met voldoende ruimte voor verdere groei. Ook de bereikbaarheid met openbaar vervoer en de parkeervoorzieningen zijn uitstekend geregeld.

De verhuizing vindt plaats op donderdag 7 en vrijdag 8 september 2017. De diverse afdelingen zijn per telefoon en email te bereiken. 



Vanaf maandag 11 september 2017 is Carerix volledig operationeel op het nieuwe adres!


Cornerstone Business park Rotterdam The Hague Airport
Rotterdam Airportplein 28
3045 AP Rotterdam

Het nieuwe telefoonnummer: +31 (0)85 743 04 50

donderdag 24 augustus 2017

Onderzoek van Pegasystems toont aan: omschakeling naar klantgerichte salescultuur bij financiële instellingen vordert, maar langzaam!

Pegasystems Inc. presenteert de resultaten van een nieuw wereldwijd onderzoek waaruit blijkt dat financiële instellingen de overstap naar een klantgerichte salescultuur moeten versnellen. Terwijl de overgrote meerderheid van de financiële dienstverleners  en banken zich realiseert dat zij van productgebaseerde naar relatiegebaseerde verkoop moeten overgaan om concurrerend te zijn, heeft slechts een derde van de banken deze overgang al succesvol gemaakt.

Wereldwijd onderzoek onder 250 financiële dienstverleners toont aan dat 79 procent het erover eens is dat instellingen de komende vijf jaar hun focus steeds meer moeten verleggen van productgebaseerde verkoop naar klantenrelaties. Echter, op dit moment is slechts 31 procent daadwerkelijk bezig met het implementeren van relatiegebaseerde salesmodellen, waarvan slechts één procent het volledig gebruikt. Nog eens 29 procent zit nog steeds volop in productgebaseerde verkoop, waarbij omzet vaak prioriteit heeft boven de echte behoeften van klanten. De overige 50 procent heeft een meer gemengde aanpak om op de nieuwe klanteisen te kunnen inspelen.

Banken nog niet klaar
Hogere verwachtingen van de klant ten aanzien van gepersonaliseerde dienstverlening, zijn voor banken de drijvende kracht achter hun zoektocht naar alternatieve en meer effectieve manieren voor klantinteractie. De meeste banken zijn echter nog niet zover. Zesentwintig procent van de financiële dienstverleners geeft aan dat klanten meer gepersonaliseerde productaanbevelingen willen op basis van hun behoeften en doelstellingen. Echter, op dit moment heeft slechts 28 procent van de banken echt het gevoel dat zij de persoonlijke behoeften van hun klanten volledig ondersteunen.

AI belangrijke onderscheidende factor
Wat hebben banken nodig om een succesvolle overstap te maken naar relatiegebaseerde verkoop? Van degene die het verst zijn in hun relatiegebaseerde salestraject is 92 procent al bezig met de implementatie van AI of doet dit in de komende 12 maanden. Dit geeft aan dat AI een belangrijke differentiator zal zijn tussen financiële dienstverleners en banken die een leidende rol spelen en degenen die achterblijven. Meer specifiek, 88 procent van de respondenten, dat niet zeker is of hun klantvoorstellen de juiste zijn, gelooft dat AI kan helpen bij de match tussen het juiste product en de juiste klant; iets dat momenteel veelal niet het geval is. Daarnaast zijn bijna alle respondenten (99 procent) van mening dat een unified customer relationship management (CRM) platform enigszins dan wel zeer waardevol is ter ondersteuning van de klantenbetrokkenheid.

Gebrek aan realtime klantinzicht
Banken beschouwen het gebrek aan realtime klantinzicht als de grootste belemmering voor het opzetten van een relatiegebaseerde sales, zegt 63 procent van de respondenten. Zij noemen ook de druk van fintech concurrenten (59 procent) en gebrekkige klantenprofielen (47 procent). Maar banken die deze obstakels kunnen overwinnen en de overstap maken naar relatiegebaseerde verkoop, kunnen flink profiteren. Van de respondenten die de shift naar dit nieuwe verkoopmodel heeft gemaakt, geeft 85 procent aan dat hun klanten loyaler zijn, 81 procent meldde meer klanttevredenheid ten aanzien van producten en 79 procent kreeg meer doorverwijzingen van klanten naar vrienden en familie.

"Veel banken worstelen nog met de overstap van productgebaseerde naar relatiegebaseerde sales, maar falen is geen optie als klanten veelbelovende ervaringen verwachten", aldus Derk-Jan Brand, managing director Benelux & Nordics, Pegasystems. "Door het implementeren van een unified CRM-platform, uitgerust met krachtige AI, kunnen banken voldoen aan de eisen van de klant. Zij kunnen salesteams op een intelligente manier begeleiden om klanten de meest relevante aanbevelingen te doen. Dit vergroot de klanttevredenheid en positioneert banken als betrouwbare adviseurs voor de lange termijn."

Het onderzoek werd in juli 2017 uitgevoerd door Forrester Consulting in opdracht van Pega en ondervroeg 250 professionals in financiële dienstverlening in Canada, Verenigde Staten, Groot-Brittannië, Frankrijk, Duitsland, Nederland, Spanje, Japan en Australië.

Achtergrondinformatie
Webinar: Does Your CRM Enable Relationship Selling?