woensdag 3 oktober 2012

TOSHIBA TEC op stoom met zelfscanning

Integratie zelfscanning bij de volgende retailorganisatie: PLUS Retail

In navolging van succesvolle zelfscan-integratieprojecten in Nederland bij andere retailorganisaties, start PLUS in de maand oktober met zelfscanning. De Mobile Shopping Experience-oplossing van TOSHIBA TEC gaat live in een tweetal vestigingen van PLUS in respectievelijk Amersfoort op 3 oktober en in Mierlo op 17 oktober. Zelfscanning wordt geïntroduceerd op verzoek van klanten van PLUS. Zij gaven dit aan via het PLUS digitaal klantenpanel. Bovendien past deze extra service binnen de ambitie van PLUS om de beste service supermarkt van Nederland te zijn.

De zelfscanoplossing van TOSHIBA TEC is volledig online waardoor actuele aanbiedingen of prijswijzigingen meteen worden verwerkt op de mobiele handscanner. Het systeem werkt ook in combinatie met software van andere leveranciers wat de retailer volledige flexibiliteit geeft om het proces van scannen en betalen naar eigen wens in te richten.
PLUS kiest ervoor om klanten die gebruik maken van zelfscannen te laten afrekenen bij een speciale zelfscankassa. Hierdoor kunnen klanten profiteren van PLUS punten en loyaliteitsacties. Na het doen van de boodschappen overhandigt de klant de zelfscanner aan de caissière en rekent vervolgens af.

Bas Snetselaar, manager formulemanagement bij PLUS: “Wij willen maximale service bieden. Door gebruik te maken van zelfscannen zien klanten al tijdens het boodschappen doen wat het totale aankoopbedrag is en hoeveel korting zij ontvangen. Een ander voordeel is dat de boodschappen direct kunnen worden ingepakt. Dat scheelt dubbel werk. Aan de kassa is de rij korter en afrekenen gaat bovendien sneller. Zo maken we boodschappen doen nog makkelijker, sneller en extra leuk.”

Jean-Paul Lardenoye, Sales Manager Retail Nederland bij TOSHIBA TEC: Toshiba TEC werkt nauw samen met retailers aan hetzelfde doel: het creëren van innovatieve oplossingen die de waarde van retailorganisaties doet stijgen. We bekijken steeds opnieuw hoe retailers kunnen inspelen op nieuwe trends en het veranderlijke consumentengedrag. Wij zijn als Toshiba TEC zeer verheugd nu ook bij een vooraanstaande supermarktformule als PLUS Retail de zelfscanoplossing te introduceren.”

Voor meer informatie:
Gerline van Wijnen/ Hilde Mussche - Influx PR, tel: +31 (0)55 3663034 of toshiba@influx-pr.com
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten