vrijdag 30 november 2012

Hotel Restaurant de Vossenberg zet socialmedia-platform BuddyBuy in


Lage Mierde, 30 november 2012 – BuddyBuy wordt door Hotel Restaurant de Vossenberg in Vierhouten ingezet om promoties en campagnes via de diverse sociale media te doen vanuit één geïntegreerde omgeving. Dankzij het socialmedia-platform BuddyBuy kan de Vossenberg met één druk op de knop meer berichtgeving over hun acties en aanbiedingen laten ontstaan via sociale media. De boodschap wordt consistent overgebracht en het resultaat is meetbaar. De campagnes worden ook opgepakt door diverse zoekmachines wat resulteert in hogere posities bij de zoekresultaten. Daardoor wordt de Vossenberg ook als congres- en vergaderlocatie beter vindbaar en bekend.

Hotel Restaurant de Vossenberg
Door de gunstige ligging in het midden van Nederland is de Vossenberg zeer goed bereikbaar. Het ligt op één van de mooiste plekjes van de Veluwe verscholen tussen de bossen en heidevelden in het gezellige toeristische plaatsje Vierhouten aan de rand van het centrum. Omringd door uitgestrekte bossen kunnen gasten genieten van de adembenemende natuurlijke schoonheid.
Volgens Brenda ten Wolde en Jeroen Vos, beiden directeur van Hotel Restaurant de Vossenberg, is het steeds belangrijker om gasten duidelijk en snel te informeren over acties en nieuwe arrangementen. “Wij spelen niet alleen in op de traditionele seizoenen voor hotel- of restaurantgasten, maar willen onze gasten ook op de hoogte houden van acties zoals speciale proeverijen en arrangementen of de regionale wilddagen. Het gebruik van sociale media en mailinglijsten, maar vooral de combinatie daarvan, wordt steeds belangrijker. BuddyBuy speelt daarbij voor ons een grote rol. Met name het gericht acties doen en daarna kunnen zien wat het effect is, is voor ons essentieel. En natuurlijk is ook het prijskaartje van belang; er zijn nauwelijks investeringen nodig en de kosten zijn gerelateerd aan het succes. Daarmee is iedereen blij!”
Brenda ten Wolde en Jeroen Vos - die sinds 2003 de leiding voeren over de Vossenberg - hebben steeds in nieuwe dingen geïnvesteerd. Er zijn nu vier congreszalen, 26 hotelkamers, vier appartementen, een restaurant, een uitstekende geoutilleerde keuken en ook de buitenkant is verfraaid met een grote luifel en een mooi ruim terras. De Vossenberg kent een breed publiek. Door de week worden er veel trainingen gegeven en in de weekends is Vierhouten natuurlijk een fantastisch en gezellig dorp in de mooie Veluwse natuur om eens lekker aan te leggen.

BuddyBuy voor effectieve acties
“Dat de Vossenberg nu ook met BuddyBuy werkt, past perfect bij deze ondernemers”, stelt Michel de Beer, namens BuddyBuy. “Het maken en beheren van promoties in BuddyBuy is eenvoudig en veilig dankzij de managementtool. Met behulp van een wizard kunnen zij op een makkelijke manier deals aanmaken en de opties binnen deze deals selecteren. Ook heb je als ondernemer de mogelijkheid om bestaande deals te bewerken en te hergebruiken waardoor je weinig tijd nodig hebt om BuddyBuy voor je te laten werken. Daarnaast is het mogelijk om in je dashboard te zien aan wie welke voucher is uitgegeven en of die voucher ook daadwerkelijk is gebruikt. De resultaten van de eerste acties laten zien dat de inzet van BuddyBuy ook hier direct effect heeft.”

BuddyBuy – Vloeieind 12- 5094 CK- Lage Mierde  - Nederland, Tel: +31 (0) 40 - 402 1007
Voor meer informatie: www.buddybuy.eu


Over BuddyBuy
BuddyBuy is een unieke socialmarketing-oplossing die organisaties in staat stelt om door middel van B2B- en B2C-communicatie loyale afnemers, relaties en klanten te mobiliseren als digitale ambassadeurs voor het merk, de organisatie of een specifiek product. Via BuddyBuy kan eenvoudig, snel en gericht een actie, waaronder een nieuwsbrief, enquête of promotie, worden gedeeld via sociale media zoals Facebook, Twitter en Google+. Deze actie verschijnt onmiddellijk op de sociale profielen van de doelgroep. (Potentiële) klanten zijn daardoor direct op de hoogte van nieuwsberichten en aanbiedingen en kunnen deze direct met hun netwerk delen. BuddyBuy maakt het netwerk van potentiële klanten op deze wijze onbegrensd. Bovendien werkt BuddyBuy met het zogenoemde loyaliteitsprincipe. Dit houdt in dat als klanten bepaalde positieve acties voor een bedrijf uitvoeren, zoals het doorsturen van een actie aan een aantal andere personen, deze sociale loyaliteit kan worden beloond met bijvoorbeeld een kortingsbon. Voor meer informatie: www.buddybuy.nl 

Voor redactionele informatie
Influx PR, Hilde Mussche / Jakob Brons, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn,
tel: 055 - 366 30 34, e-mail: buddybuy@influx-pr.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten